!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Dječje zarazne bolesti " šarlah " ...ipak nije :) - FILIP... Moje djete, moj smisao života i moja velika ljubav 2 dio - Blog.hr

srijeda, 09.05.2007.

Dječje zarazne bolesti " šarlah " ...ipak nije :)

Jučer je Dodo dovezao Filipa iz škole i saopčio mi ne tako lijepu vijest ...
U školi vlada " Šarlah " i jedan je curica iz Filipova razreda je bolesna ...
Prvo me panika uhvatila jer iako sam čula za ovu zaraznu bolest , ja je nisam imala , a niti moj suprug ...
Odmah kako je Filip došao kući pobacala svu njegovu robu na iskuhavanje i okupala ga .
Cijeli dan nije se desilo " NIŠTA" ...
I onda navečer ,Filip meni nešto čudan ...nervozan , pospan , kašljuca ...
I negdje oko tri ujutro đumbus ...
Prvo boli stomak , pa boli i peče grlo , pa temperatura 40 ...ali nema osip ?!
Pred jutro povraćanje , oped 40 temperatura , boli stomak ...i dalje nema osip ?!
Ja moram u bolnicu , ne mogu ponovo izostati ...
A ništa probudila Dodu i obukla Filipa sve im pripremila ...
Svekrva pričuvala Filipa dok je mene Dodo odvezao u bolnicu ...
Poslije je tata sa sinom otišao našoj obiteljskoj liječnici ...svi troje smo kod nje :)
Btw.. Dodo je prvi put vodio " sam " Filipa kod liječnika ...snašao se iako sam mislila da će biti svašta ..
Oko 10 h stiže mi SMS , nema Šarlah ali ima jakuuu upalu grla i boli ga stomak ...
Na putu do kuće , Filip povraća cijelim putem ... strava
Ja se dogovorila sa liječnikom da dođem kasnije jer je ionako imao dvije operacije pa bi ga čekala ...
Spremam malog u krevet , odjurim do ljekarne po antibiotik i čepiće ...
Vraćam se a on oped povraćaaaaaaa ....
Nabrzaka mu utrpam antibiotik i čepič ...
Zovemo svekrvu da dođe i bude s malim jer se moram vratiti u bolnicu ....
U bolnici susrećemo Renatu " prijateljica " ... već je dva tjedna u bolnici
Zajedno smo bili u svatovima prije dva tjedana , skakali , plesali ...
A ona slijedeći dan završila u bolnici ...zbog sumnje na vanmateričnu trudnoću
Iako nisu našli bebu niti na UZV , niti poslije kiretaže , pa niti laparaskopije , njoj se BHCG i dalje uredno dupla svaki dan ...a ploda nema nigdje .
Liječnici zbunjeni , ona polu luda i tako jadna već se pati dva tjedna ...
Obavila sam ono što sam morala na brzaka u ordinaciji mog liječnika , dobila inekciju " u stomak" ...skoro se nisam srušila od glupog straha , iako me nije uopće bolilo ....
Pozdravili se sa mojom Renatom i pravac kući Filipu ...
Došli kući , mali oped povraća ...
Skuhala neki čaj , dala mu ljekove i sad spava dok ovo sve pišem ...
Nadam se kad se probudi da neće oped biti " rigoleto" ...
Sutra moram ponovo u bolnicu , nadam se da me neće oped izbosti ...
A i molim boga da mali prestane povraćati jer ne mogu biti na dva mjesta istovremeno ...
Ajme ludnicaaaaa ponovo ...



| 16:27 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.