Linkovi
peric&jera
Vita


poslije ih jos napisem... sutra ili koji drugi dan
Slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 18.11.2007.

>>>Back to life<<<

evo mene. nisam se javljal prije jer sam po cijele dane igral igrice.nut ovako... eh sad nisam siguran kad sam bil u zagrebu, ali vjerojatno prije 3 tjedna. i kupil sam si jaknu,majicu i patike. sve zajedno je došlo 1300 kngreedyludužas je bilo... tražim patike za nogomet,a nigdi nema brojaeek ali onda sam napokon našel. patike su koštale 500 kn. zatim sam si kupil majicu u amadeusu za 300kn. i na kraju u importane centru sam si jaknu za 400 kn. nisam neki veliki ljubitelj kupovanja, ali kad se mora,mora se rolleyes prošli tjedan smo pisali 3 testa i tak od sad pa nadalje do kraja školske godine. madheadbangburninmadpuknucublabla dobil sam kulju iz hrvatskog(a jbga nisam se baš učil),onda 3 dvojke iz povijesti,biologije i engleskog, 3,4,5..... ma sve sam dobil. sad ovaj tjedan pišemo poduzetništvo i kemijuburninmadmad mrzim kemiju. ta baba nikak ne zna objasnit i onda dok mi nekaj ne znamo onda tam samo pizdi i pita nas kak to ne znamo. a izgleda ko vješticazubo Zaključak: jedva čekam praznikecerek al dobro,dosta te škole
-_-
izgleda da se onaj pauk osušil,jer je ostal kod starog već 3 tjedna, a on ga nije hranilcry sljedeći tjedan idem k starom,pa pauka donesem u školu rofl zujo joj e sad je snijeg napadal(jedno 10-15cm) i sad ja dok se dignem ga moram čistitbangnonomad al dobro kaj nije napadalo više. dobil sam natrag liniju, jer je bila na popravku skoro tjedan dana i baš mi je falilapjeva odma dok je došla sam si malo(do kraja) pustil muziku i užival. neznam kaj da više pišem i molim vas sve vas koji čitate da uzmete u obzir koliko je sati dok je ovo pisano. trenutno je 04:38 nut do sad sam igral CoD2 prek interneta i malo bil na msn-u i tak....
sad više stvarno neznam kaj da pišem zato vas sve pozdravljam i idem spavatzijev
pozz svima i komentrišitemahwavekissmah



| Pucaj!!!! (25) | Pljuni... | hm |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj zivot,sranja i sve ostalo
O meni
IME: ivan
PREZIME: ..........
RODNO MJESTO: koprivnica
RODEN SAM:7.lipnja 1992.
SKOLA: ekonomska
RAZRED: 1.b
VOLIM: hm..... slusat glasno muziku, visit na kompu, vozit se na bicu, spavat dugo, svoj krevet,svoju liniju, vozit auto.....
NE VOLIM: kelj, kad pada kisa, dosadne,iritantne,umisljene ljude, cajke,dok me neko probudi,pedere......
SLUSAM: techno,house,rap..... ustvari sve pjesme koje imaju dobar bass osim cajki
BRACNO STANJE: neozenjen,nemam curu,nemam ljubavnicu......
NAJ PJEVAC: eh sad..... Gigi D' Agostino-on inace nije pjevac nego techno izvodac,a pjevac hm..... mozda thompson
NAJ GRUPA: ATB,ATC......
NAJ PJEVACICA: nema je..
Ako me ista trebate:

MSN:stoleman@hotmail.com

ICQ:453-170-509



Slike

Moja omiljena igra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno,znate ko su oni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BMW

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pantera

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Honda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us