Linkovi
peric&jera
Vita


poslije ih jos napisem... sutra ili koji drugi dan
Slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


petak, 26.10.2007.

Loši dani...

Eh..... evo dugo očekivanog posta. a bilo je puno toga sta se dogodilo, a ja sam umoran i jedva čekam da odem spavat. e da počel sam polako dobivati knjige i ocjene, sad ocjene i knjige nisu važne jer je vikend..ne? u školi je dobro, još uvijek zabavno i tak.party
prošli vikend sam bil bolestan od prošlog petka do srijede, a onda sam tek došel u školu... jedini problem je kaj svakih 8 sati moram piti nekakve tablete da mi to prođe. jooj e imali smo informatiku i ja da mi ne bi bilo dosadno sam si donesel igricu da ju instaliram.... i sad, ja si sjednem,stavim CD unutra i onak krenem instalirati i trebala mi je šifra(kod) da ju instaliram. i kak se to nalazi na CD-u ja stisnem da se ta šifra pojavi... a baš sam ja pogodil komp gdi su bili zvučniciburninmadheadbang u jednom trenutku je to počelo svirati. hvala bogu da nije bila tišina u razredu, pa samo su neki okolo mene to čuli... nije to baš strašno ali eto... počel sam trenirati mali nogomet, samo kaj treninge imamo subotom ujutrotuzancryno ne mogu se naspavat ni ništa, ali ide to meni.
imam novog kućnog ljubimcanaughtynaughtynaughty... ne vole ga baš svi, tj. skoro nitko.rolleyes riječ je o pauku(vita ti znaš) jedna cura iz razreda mi je jednog pauka ubilaeekali sam našel novog rofl. to vam je pauk krstaš.. evo vam i slike(nije to moj pauk,ali točno tak on izgleda):
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


razmišljam da ga pustim, jer ga baš nebudem imal s čim hranit. već tjedan dana neće ništ jesti,a dajem mu žive muhe, a on neće...
ovi dani u koprivnici su dosadni,glupi... a cijelo vrijeme pada kiša koja me ubija, još k tome je malo zima(hladno). sljedeći vikend možda odem u zagreb jer si moram puno toga kupiti! a sad.... mislim da je vrijeme da idem....wave zijev SPAVATI!!!! aj pozdravljam vas sve i komentrišite sretan wavemahkisskiss
čujemo se......



| Pucaj!!!! (164) | Pljuni... | hm |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj zivot,sranja i sve ostalo
O meni
IME: ivan
PREZIME: ..........
RODNO MJESTO: koprivnica
RODEN SAM:7.lipnja 1992.
SKOLA: ekonomska
RAZRED: 1.b
VOLIM: hm..... slusat glasno muziku, visit na kompu, vozit se na bicu, spavat dugo, svoj krevet,svoju liniju, vozit auto.....
NE VOLIM: kelj, kad pada kisa, dosadne,iritantne,umisljene ljude, cajke,dok me neko probudi,pedere......
SLUSAM: techno,house,rap..... ustvari sve pjesme koje imaju dobar bass osim cajki
BRACNO STANJE: neozenjen,nemam curu,nemam ljubavnicu......
NAJ PJEVAC: eh sad..... Gigi D' Agostino-on inace nije pjevac nego techno izvodac,a pjevac hm..... mozda thompson
NAJ GRUPA: ATB,ATC......
NAJ PJEVACICA: nema je..
Ako me ista trebate:

MSN:stoleman@hotmail.com

ICQ:453-170-509



Slike

Moja omiljena igra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno,znate ko su oni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BMW

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pantera

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Honda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us