Linkovi
peric&jera
Vita


poslije ih jos napisem... sutra ili koji drugi dan
Slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


petak, 07.09.2007.

jos jedan blog!!!!!

evo ljudi.... javljam vam se po 100 put! neznam kaj mi je,ali opet pisem blog.belj neznam o cemu da pisem,a i nemam bas puno vremena. idem k starome i tam ostajem spavati. sad necu stavljat nikakve slike i mjenjat pozadinu.... to bum napravil malo kasnije. ima vremena. e da...... moram priznati da je prvi tjedan u skoli SUPER!!!!! samo se zajebavamo,a ja jos nemam knjige,tak da me bas bolipjeva dead rofl inace za vas koji niste informirani dosel sam u utorak iz varazdina,jer kao:
1. skola izgleda ko podmornica i podsjeca me na osnovnu
2.u domu nemres spavati jer ostali nabijaju po vratima i slusaju muziku do 3,4 ujutro
3.fali mi komp i moja linijanut da si koji put nabim muziku do kraja i tak

neznam mozda ima jos razloga al se trenutno nemrem sjetit... idem sad polako i javim vam se sljedeci tjedan,vjerojatno za vikend... pozdrav svi koji citate blog usput pozdravljam cijelu koprivnicu i cibacu

ostavite par komentara



| Pucaj!!!! (38) | Pljuni... | hm |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj zivot,sranja i sve ostalo
O meni
IME: ivan
PREZIME: ..........
RODNO MJESTO: koprivnica
RODEN SAM:7.lipnja 1992.
SKOLA: ekonomska
RAZRED: 1.b
VOLIM: hm..... slusat glasno muziku, visit na kompu, vozit se na bicu, spavat dugo, svoj krevet,svoju liniju, vozit auto.....
NE VOLIM: kelj, kad pada kisa, dosadne,iritantne,umisljene ljude, cajke,dok me neko probudi,pedere......
SLUSAM: techno,house,rap..... ustvari sve pjesme koje imaju dobar bass osim cajki
BRACNO STANJE: neozenjen,nemam curu,nemam ljubavnicu......
NAJ PJEVAC: eh sad..... Gigi D' Agostino-on inace nije pjevac nego techno izvodac,a pjevac hm..... mozda thompson
NAJ GRUPA: ATB,ATC......
NAJ PJEVACICA: nema je..
Ako me ista trebate:

MSN:stoleman@hotmail.com

ICQ:453-170-509



Slike

Moja omiljena igra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno,znate ko su oni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BMW

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pantera

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Honda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us