Konzumentova bilježnica https://blog.dnevnik.hr/konzument

subota, 12.04.2008.

Indeksi cijena industrijskih proizvoda pri proizvođačima u ožujku

Cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima u ožujku 2008. u odnosu na veljaču 2008. u prosjeku su više za 0,8%, u odnosu na prosinac 2007. za 3,4%, a u odnosu na ožujak 2007. više su za 7,6%.

Promatrano po Glavnim industrijskim grupacijama 2001. (GIG 2001.), cijene trajnih proizvoda za široku potrošnju u ožujku 2008. u odnosu na veljaču 2008. u prosjeku su više za 6,4%, cijene energije za 1,4%, a cijene intermedijarnih proizvoda, osim energije za 0,7%, dok su cijene kapitalnih proizvoda u prosjeku niže za 0,1%. Istodobno su cijene netrajnih proizvoda za široku potrošnju u prosjeku ostale na razini cijena iz veljače.

Po odjeljcima NKD-a 2002., porast cijena u ožujku 2008. u odnosu na veljaču 2008. ostvaren je u proizvodnji medicinskih, preciznih i optičkih instrumenata i satova (9,8%), proizvodnji naftnih derivata (5,9%), proizvodnji namještaja, ostaloj prerađivačkoj industriji, d. n. (5,6%), proizvodnji metala (3,4%), proizvodnji ostalih nemetalnih mineralnih proizvoda (1,6%), proizvodnji proizvoda od metala, osim strojeva i opreme (1,3%), vađenju ostalih ruda i kamena (0,7%), proizvodnji proizvoda od gume i plastike (0,6%), proizvodnji hrane i pića (0,5%), proizvodnji kemikalija i kemijskih proizvoda (0,4%), proizvodnji uredskih strojeva i računala (0,3%), proizvodnji duhanskih proizvoda, proizvodnji odjeće; doradi i bojenju krzna te u preradi drva, proizvodnji proizvoda od drva i pluta, osim namještaja; proizvodnji predmeta od slame i pletarskih materijala (0,2%).

Pad cijena u ožujku 2008. u odnosu na veljaču 2008. po odjeljcima NKD-a 2002. ostvaren je u proizvodnji celuloze, papira i proizvoda od papira (-5,4%), proizvodnji radiotelevizijskih i komunikacijskih aparata i opreme (-4,9%), proizvodnji tekstila (-3,9%), štavljenju i obradi kože; proizvodnji kovčega i torbi, ručnih torbica, sedlarskih i remenarskih proizvoda i obuće (-3,4%), vađenju sirove nafte i zemnog plina (-0,5%), proizvodnji električnih strojeva i aparata, d. n. kao i u proizvodnji strojeva i uređaja, d. n. (-0,2%), te u izdavačkoj i tiskarskoj djelatnosti te umnožavanju snimljenih zapisa (-0,1%).

U ostala četiri odjeljka industrijske proizvodnje cijene su u ožujku 2008. u odnosu na veljaču 2008. u prosjeku ostale na istoj razini.

Izračun indeksa napravio je Državni zavod za statistiku.


Podijeli • 12.04.2008. u 14:25 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja