Evo malo slika

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by Im<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

Opis bloga

O meni:
Ja sam Marija
Prezime:...(O.K )
Živim u BJELOVARU THE BEST
IMAM DEČKA
Volim:DEČKE,lopticu skočicu ( imam ih 10),
Ne volim:umišljene ljude,NARODNJAKE,školu,....
,Moj msn:mare-bj@hotmail.com
Icq:497087443


ovo bi bila ja


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




My friends




Image Hosted by ImageShack.us



novija slika

Image Hosted by ImageShack.us


Ema

zkn cura my best friends
smiješna jako jako
plačem i boli me trbuh kad me nasmijava
uvijek pomaže ma best best
NAJBOLJA
odlična učenica




Image Hosted by ImageShack.us



Emina


ona vam je zakon
odlična učenica
smije se ko luda
pomaže kad ti treba
najbolja prijateljica


Image Hosted by ImageShack.us


MARTINA

ma ona vam je zkn
smije se ko luđakinja
pomaže kad ti treba
najbolja prijateljica
odlična učenica


Image Hosted by ImageShack.us



LUCIJA


ma zkn cura
pomaže uvijek
odlična učenica
među najbolim frendicama mi je
ma luda!!



Image Hosted by ImageShack.us



VIKTORIJA


ma zkn
uvijek pomaže
odlična učenica
među naj frendica mi je
ma odlična

Image Hosted by ImageShack.us



MAGDALENA

ma zakon
odlična učenica
pomaže kad ti treba
naj frendica
ma best

nabavljam još slika...


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


ja na drvetu lol..


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


tina neće da ju slikam

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Evo vam par linkova za posjetit

MOJ BRAT
EMA
TINA
TEA
MAMIČKA
NIXX
DOROTEA
MAGDALENA


ponedjeljak, 12.05.2008.

Novost....

Ima jedna novost prohodala sam s jednim dečkom..cerek,bivša simpa mi postala dečko dada.....I sam vam to htjela reć...A ima još jedna novost dobila ja 5 iz matke kod končarice....Imali njemački sa krmačom 2 sata užasheadbangheadbang...Sad ću morat ić van bit s vozačem da se ne utopi u vodi roflrofl....Joj kak mi ove jedne cure idu na živce joj tak su umišljene i preseravaju se ko niš joj burninmad,a ja ne podnosim umišljene ljude...I tak u srijdu pišemo test iz povijesti.četvrtak test iz prirode i mož pita zemljopis.A sad moram štrebat povijest i zemljopis...headbang..Idem sad van vozaču da nebi nastala poplava i da se ne utopi..
AJDE BYE mahwave



komentiraj (63) • printaj#

<< Arhiva >>