Kontaktne Leće

26.05.2011., četvrtak

Kako odabrati leće

Kako odabrati kontaktne leće?

P: Dobar dan! Kontaktne leće počela sam nositi prije nekoliko godina. Zbog toga što leće nosim dosta rijetko izdržale su mi nekoliko godina. Sada kada sam ih odlučila promjeniti suočila sam se s problemom, jer leće koje sam do sada nosila se više ne proizvode (Hydron Actifresh 400), a sa svojim očim parametrima nisam u ponudi mogla pronaći ništa što mi odgovara. Htjela bih Vas zamoliti za savijet prilikom odabira? Zakrivljenost iznosi 8,4, a promjer 14,3.
O: Ako se Vaše leće više ne proizvode preporučujem Vam da posjetite kontaktologa koji će Vam preporučiti neke nove kontaktne leće koje će Vam odgovarati. Ispravni odabir kontaktnih leća ne ovisi samo o brojčanim podacima, nego, prije svega, kako kontaktna leća nasjeda na rožnicu oka gdje se vidi ako je aplikacija pemala ili prevelika. Dva različita tipa leća istih brojčanih parametara, ali izrađene iz drugih materijala, na istom oku mogu se ponašati potpuno drugačije – jedna može odlično odgovarati, a druga nikako. Zbog toga je nužno koristiti samo tip leća koji ste već isprobali i koje Vam je odobrio kontaktolog.

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi