subota, 29.03.2008.

post pod prisilom

ovaj post pisem iz samo jednog razloga jer me gnjave svako malo "napisi post " kad ce novi post" ,covjek jednostavno nema miraburninmadburninmad od toliko zahtjeva. al dobro ajd udovoljit cu toj odredenoj osobi ona (tj. ON zna tko jenamcor) pa evo pisem taj jebeni post i neznam sta da pisem pa cu bezveze brbljat i mozda mi nesto dode.......


hmm ..oke evo u srijedu tocnije 26.3.2008.godine u 16 sati i 53minute ja sam se nalazila na maksimiru na glavnom ulazu tamo ispod onog slavoluka koji slavi dubrovnikhrvatska i cekala sam clanove buristickog pokreta u kojem sam ja najnoviji clan( ŽIVJELO MOĆNO BUREparty!!!) no dakle clanovi su se pojavili pa smo onda jos cekali organizatora tog reuniona koji je kupovao pive (ŽIVJELO MOĆNO BURE !!!) nakon dobrih sat vremena napokon smo se svi okupili i krenuli duboko u maksimirsku sumu (skroz do onog obeliska) da zapocnemo cuganjepartyparty!!!
ja sam se nazalost dva dana prije toga razbolila pa sam pila antibiotike ali to me naravno nije sprijecilo da cugam.naravno u normalnim okolnostima ja se nebih napila ali buduci da nisu bile normalne okolnosti napila sam se nakon prve pive...Ostatka veceri se nazalost ne sjecam znam samo da je bilo pomalo trulo i da sam u povratku doma jela orehnjacu u tramvaju, a to je manje bitno..njami

marko pozz evo uspjela sam se sjetiti dijela veceri i napisala sam post . happy????







17:36 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.