.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me:nut
Zovem se Laura, a neki iz škole me zovu Lusy lud!!!
Volim: sve životinje, a pogotovo konje, mace, pse i tuljane cerek!
Ne volim: BARBIE CURE (fufe) , bahate, zle ljudemad
Obožavam crtiće, a pogotovo Winia i Garfilda cerek!!!
Većina kaže da sam zabavna i otvorena osoba smijeh, ali i da sam bahata bang!
Volim zabavne i iskrene ljude! rolleyes
Slušam Evanescence....thumbup
Bavim se jahanjem i povremeno Tae-kwon-do-om cerek
Mrzim školu i sve u njoj puknucu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 17.01.2007.

Nova kobilica

Ej ludi....
Evo mene opet, za četiri dana!!!
Počela je škola i odma zadaće i učenje.puknucu
Ali evo, jučer sam bila na hipu i dobila sam neku sasvim novu kobilicu koja se zove isto kao i ja, Laura. He he! Preslatka je, crno bijela i izgleda ko kravica iz one pokraj štale samo što je manja.cerek Jahali smo jučer u hali, ali je Irena rekla da čim zatopli, izvest će nas van!!!thumbup Bilo nas je petero (Miss, Rex, Nika, Sigy i mala Lauracerek). Jahali smo na krugu, ali je Laura jako spora pa smo ga stalno sjekle, i nismo išle po stazi, hehe!naughty Niš nije slušala u utonut, ali je već u čet me slušala i išla lijepo po stazi kasomthumbup. Irena mi je obečala da ču slijedeči trening galopirat na njoj.smijeh!!! Danas nismo bile najmanje, bio je tu i onaj preslatki dinamit Ranger.Hehe!
Opet se je Rex razdivljo i poskočio lud, a Petra je pala s njega kao kruška, baš kao i Petra na Rangeru. zujoHehe

Napisat ću vam nešto o Lauri.
Ona je naslađi pony-konj na hipu!cerek
Velika je 150 cm, odprilike.
Crna je sa bijelim čarapicama na sve četiri noge i nešto malo po tijelu.
Ima bijelu zvijezdicu na čelu koju jos sakriva njezine duge šiškice.
Ima krasnu bujnu grivu i rep u dvije boje, crno-bijeli.
Stoji u montažnim štalama i inače radi dresuru sa Ljubičkom.
Ima super dobar kas samo što je jako ljena.lud
Voli malo poskočiti i ne podnosi korbač namcor naughty(npr. meni je u ova dva treninga skočila pet puta zbog korbača, ali me nije uspjela bacit rolleyes).
Nastavit ću je jahat, barem mi je tak rekla Irena!cerek
Ona je najbolja jer se trudiš sa njom i dobro se umoriš, i ja to jako volim!!!cerek
Jedva čekam da je vidim, ali ću tek u sliječi čet.burninmad
Jedva čekam!!!smijeh

Nisam još stigla poslikati Laura lud, ali ću vam zato staviti neke slikice konja koje sam skinula s intića a slične su njoj cerek!!!

Uživajt€ mi i puno kom€ntirajt€!!
Ki$skiss & pozzwave mah

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 11:04 - Comment To Me... (48) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.