< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O Puli Konjuli...

Image Hosted by ImageShack.us
uzvišeno ime: Pula
uzvišeno prezime: Konjula
sada pravo ime: zasad nepoznato
slavi se kao blagdan: 10.07.
godine: na putu ka 17 (16)
sveto mjesto: Jarun
životno mučilište: ŠPUD
stado: gospodin otac i gospoja majka
zamišljeni prijatelji: ludi jinny iz druge dimenzije
glavna izreka: kelj i mrkva u borbi protiv vegetarijanstva
nešto za kraj: // //

Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...jebate kaj sam to ja?...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
ah ovaj je zalutal..dani dani dani...tccc
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika za jelchy, kety i martinu :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

// //


lyrics - cradle of filth
nažalost nemam pjesmu za blog smijeh smijehImage Hosted by ImageShack.usah da se ne misli kak stalno slušam mansona..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.usaj mi recite da lik ni zgodan!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usma ljudi slušam ja i staro..sisters of mercy!Image Hosted by ImageShack.us ak me se pita....nema boljeg....Free Image Hosting at www.ImageShack.usAC/DC
Free Image Hosting at www.ImageShack.usa evo i najluđeg hrvatskog benda!roflnutrofl

EVO GA..S ..S OVOM MALOM KOZOM ..MA NA KOLAC S NJOM..gaduraFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us ova mi je najdraža...arrrrFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 12.04.2007.

|_U|)1 $/1J3T |_U|)1 //1

OJLA! Ovaj post pišem po drugi put jerbo me izbacilo i nisam uspjela objavit prošli. dakle tu počinje blog. Eto i ovi se praznici bliže kraju, a ja neeeebbbiii..al ko mene sluša, ko opće sluša nas decu?!! No jedva čekam ljeto, ma sad bu to brzo ..sad je 4. mjesec a praznici su u 6. mj. brzo bu to! Malo je blesavo to kaj onu iduću subotu, dakle ne ovu nego onu drugu, dost bu ljudi rođendan slavilo a ja bum na izletu (školskom) bila, tj, ide i jelena (a njoj je rođendan) dakle to znači sam jedno...LUDILO U BUSU!! no šteta kaj Kety i Paterica nejdu, nejde ni Trubićka, Duda ni Emina..baah baksuz. No valjda bu ok! Ajde sad o nečem drugom, naime kopajući po netu naišla sam na par novih MM pjesama..no nekak su.. neznam... iako su kratke jer nisu cijele objavljene nekak mi to nije to, al kak i ja jesam mutava sigurno sam nekaj krivo gledala ... A morti to ni nije konačno..možda je sam ovak.. ma njegov CD mora bit zakon, jedva čekam da ga kupim! I sad kako bi neki rekli da sam ja opterećena i da bi trebala mrzit sve kaj se njemu protivi i one kaj ga ismijavaju, evo jedan dokaz da to ni tak kak si neki zamišljaju. Eto ovaj video je parodija i čista zajebancija, i ja sam umrla kad sam to vidjela. I kad to pogledate nemrete reć da nevolite ni jedan dio, ama baš ništa kaj se njega tiče. (iako ste taj filmek već svi valjda vidjeli ja bum ga u postu objavila:))....sorry manson..al ovo je roflrofl..eto to..smajlić govori tisuću riječi..

..ma dobar si tismijeh



| komentari (25) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.