četvrtak, 22.06.2006.

Ja vam jako dugo nisam bila na treningu i tam se baš ništa zanimljivo ne događa. Inače idem na trening samo dva puta na tjedan, ali nadam se da ću sada ići češće i da ću vam moći o tome pisati. Jedino je problem što je moja mama uganula gležanj i neće moći voziti bar tjedan dana, a kada ozdravi morati će dosta vježbati da se nebi razbila...
Budem se i ja malo potrudila i sjela na tramvaj. Tramvajem mi treba sedamnaest stanica, ali skoro ništa ne moram hodat. Do Jaruna tako, ali onda treba doći s Jaruna do Jaske....
I da ne zaboravim reći danas mi je sestrična dala na čuvanje jer je ona na moru dvije kornjače i zeca.
Dakle sada imam psa, ribe, kornjače, papigu i zeca.
Treba to sve hraniti............
Još da imam konja................Ma ipak bi bila naj sretnija na svijetu.thumbup
Šaljem vam veliki pozdrav i Ivana hvala kaj si mi rekla.

- 20:12 - Tvoje riječi ( 5 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.