konerow

Two crazy mothafuckas

Bok!!Kak ste proveli ove dane bez mene jos sam tjednan i pol i gotovo je ja cu najvjeroatnije sa compton na popravni iz matematike,i ja i on smo se okladili da ak prodem u prvom roku da cu se bacit u fontanu na tomislavcu on mi ne vjeruje al ja cu to napravit jer to je stvarno velika stvar.Jucer kad sam iso prodavat knjigu imo sam jedan sramotan dogadaj ja i compton smo isli prodavat knjigu u antikvarijat i ja dam knjigu i kazem da ju prodajem,i covjek kaze 20kn i ja sam mislio da ja moram dat 20kn i pocnem mucat kak nemam a compton i covjek se pocnu smijat,i tek onda sam skuzio da mi ustvari covjek nudi 20kn.Mi smo izasli iz antikvarjata i trebali ste vidit comptona valjao se po podu ko budala to mu je fakat bilo smjesno.S kolko cete proc ovu godinu ja cu proc sa tri ako ne padnem matematiku,a vi??Joj da moram vam jos pricat kaj je bilo ja i compton isli doma i ja sam kupio coca colu od dvije litre i mi stali u tramvaju i compton kaze izvadi colu i ja izvadim,istina svi su nas cudno gledali al kog briga i mi to poceli pit od glavnog kolodvora do kvatrica mi smo to popili ja sam se podrigavao ko budala a compton se skoro zbljuvo tam od te cole,a nismo mi krivi kaj smo ludi al to je bila jednostavna zabava.Ajde sad idem vratit komentare.Bok!!

<< Arhiva >>