°°AbOuT MeeeE°°

OVO SAM JA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

IME:
*Jelena
NADIMCI:
*KonDili
*Fukssy
*KonDa
DONIJELI SU ME NA SVIJET:
*28.veljace. 1994. godine
GLAZBA
*slusam uglavnom sve:
*pop
*rock
*rap
*r'n'b
VOLIM
*svoj mobitel
*svoje roditelje,rodbinu
*prijatelje
*slatke stvari
*internet
*volim se dopisivati
*volim MSN
*plakati
*lakirati svoje duge nokte
NE VOLIM
*dosadne i nametljive ljude
*zle i bezobrazne ljude
*one koji pretjeruju sa salama i ne znaju stati
*kada netko ne uvazava misljenje drugoga
*traceve i tracerice
U HOROSKOPU SAM:
*riba





truee

beautiful

yoouu

HEART iCONS

hearts

hearts

music

Beautiful

fashion

Photobucket

fashion

fashion

FASHiON

fashion

FASHiON

fashion

FaSHiON

fashion

fashion

fashion

fashion

vintage

glitter

star

glitter

believe in love

glitter eyeshadow

FASHION!!!

glitter

Ayumi Glitter

FASHION

vintage

Vintage

style 1

vintage

FASHiON

fashion

woman

fashion

Fashion

vintage

Fashion

pink

Pink Juicy

pink legs

Pink Heels

pink heels

pretty in pink

pink shirt

vintage

colourss

cool

beauty

swirls

wheree

thattss me

ugss are cute

soo mod

Muffin

RIP MY JEANS

dress

oc gal

its juss` what we do homiie

i am free now

vintage

sm

createe your life

stripes

RETRO

retro emo

Retro

random

vintage

Vintage

cuuteness

from the beach

Kiss

red

blooock

VINTAGE

sexy heels

PINK

pink

pink CONVERSE

Pink 2

M

shoes

tease

Chanel 2

Flip Flops

cute

Beauty

make up

Fashon; striped pants

sexy

fragile girl

pink sandal icon

girly girl

SHOPP

gun

pink

kiss

it

tears

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket







°°sliKiCe°°

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtAriČi JeP / NJoP

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

°°OpiS BloGa°°

Ma SaMo ČiTaJtE i SvE ćEtE zNaTi...
VjErUjTe Mi KaD VaM kAžEm....



°°LiNkAcHi°°

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

...IvOnA...
...SimiCka...
...MateJa i IvOna...
...MaTeja...
...MaJa...
...BoJanA...
...TaTjaNa...
...DoRotEa...
...MiLaniCa...
...SaRa...
...DuNja...

srijeda, 19.12.2007.

Novi pOsT...napOkon,,,,jedva SAm CekAla ....,,.c-,c.,.c.,.,c

Pozz svima...kako ste ja sam vam super u zadnje vrijeme....super se osjecam ....i mislim da sam ok sa svima....thumbup...ovaj puta cu pisati na jedna nacin na koji jos nisam.......ccccrofl....

°~°Sch00L°~°
Sto reci ,,,ocjene se zakljucuju.,,,,iskreno ovaj sam put sasvim ravnodusna prema tome,,,,kako bude bit ce.....ipak je to polugodiste nadam se da ce do kraja ocjene biti najbolje sto mogu biti....!ccczubo....,.,.,

°~°FrienDs°~°Pa odnosi su sve bolji i boljithumbup,,,nadam se da ce se jos vise popraviti,,,,eo da ne ureknem ,,,upravo kuckam u stol (drveni)banglud..cas sam super s osoba s kojima danima i mjesecima ne preogovorim ni rijec..!cccyesrolleyes

°~°L0vE°~°Pa ljubavni zivot nemam ,,,,mislim nitko mi se ne sviđa ,,,barem za sada,,,iako sam trazila novu zrtvu koju bi gnjavila,,,,ne doslovno...belj,,,nisam ju jos nasla,,,a kad je budem nasla ,,,voljela bih da bude nesto dobro....!cccnaughtynutpuknucu

°~°faMily°~°Ma sa mojima sam super,,,imamo male rasprave ali sve bude super,,,,znate kako se kaze,,,´´poslije oluje dolazi sunce´´,,,,tak nekak uglavnom...! ma kaj ja znam...

°°imam neke nove ljude u linkachima.....pa posjetite ih,,,ako budete zeljeli,,,,a ako ne ostanite kod mene.....i komajte mi......

°°fala fala fala svima na komentarima.....punoooooooo,,,,,ih je bilo...ma ne mora ih biti barem malo.....samo je bitno da je troznamenkasti broj,,,,moja mala zelja......heheherofl...big kiss svima koji su mi komentiralikiss,,,

~pisala sam vam dovoljno i rasteretila se.....volim ovaj blog,,,,a posto je zreo za novi dizajn imate ce ga,,,,ako ne jos veceras onda ovih dana.....! pozzz svima i kizza,,,,,

christmas icons



| KoMeNtAriŠaJ (79) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.