srijeda, 22.03.2006.

Korčula!!!!!!

Jedno jeko, jako lijepo iskustvo je iza mene, iza svih vas koji ste ovaj vikend bili na Korčuli....Kao što znate ovaj vikend je u Blatu i Vela luci bio susret katoličke mladeži!!
Iz Konavala je išao jedan autobus sa Pločica s kojim smo išle i mi Gruđanke.
Nemogu vam opisat kako mi jed dobro bilo, u autobusu mi je atmosfera bila fenomenalna, non stop je sviraka harmonika, uglavnom ludilo!!!!!
Kada smo tamo došli prvo su nas rasporedili po apartmanima, ja i mojih pet frendica smo bile skupa....Ali na prenoćenju nam se pridružio i jedan frend.....
uglavnom, nakon toga išli smo igrati nogomet i odbojku i osvojili smo dva brončana pehara, dva treća mjesta!!!!!
Nakon toga je bio nekakav objed, ali mi nismo išle nego bile smo u Pink pantera!!!!!
Onda vam iskreno neznam gdje smo išli, uglavnom uvečer je bio nekakav zabavni program u domu, a nakon toga mi Konavjani smo pošli u Mare, to vam je ala naš XLNT, samo manji dosta, i mjuza je bolja!!!!!!
Onda je slijedilo "spavanje"!!!ma ajde ko je spavo.........
ujutro smo išli na misu koju je vodio naš velečasni Nikola, a nakon toga smo isli u Vela luku, tamo je bila misa u 10:30, ali mi nismo trebali ići jer je naš velečasni LEGENDA!!!!!!!!!!!!!!
Kaže on nama ajte vi u kafić već ste bili na misi, i počeo on nabrajat, tamo vam je Casablanca, tamo vam je taj, tamo vam je onaj......
Onda je popodne bio križni put, ali mi također nismo išli nego pošli u grad KORČULU, opet u kafiće!!!!!
Vozač nam je bio legenda,i ovim ga putem pozdravljam..............ali velika legenda je naš velečasni jer da on nije išao ovaav provod nitko nebi doživio!!!!!!!!!!!!!!!
P.S nisam vam piala jer mi je internet grom sjebo, ali sada se redovito čujemo!!!!!!!!
POZDRAV

- 20:58 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Misli opasnog uma

Posjećenost ovog bloga:
Counter
Counter



Blogovi koje redovito posjećujem!!!

moja konavoka Lucija
nekad"suparnica",a sada frendica
frendica iz Vukovara
moja gruđanka Diana
rodica,mala amerikanka
frend iz bivšeg razreda
omcho
Barikada
dođite i uvjerite se sami
2girls
mala Luce

Ovdje se možeš ulogirat u svoj blog-







Svakodnevnica jedne srednjoškolke i njezine okoline, kojoj je život prava dosada, pa nema šta radit nego pisat po ovom čudu....




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





myspace

images for blogs





myspace

images for blogs


AKO VIDIŠŠŠŠ:
01:01-voli te
02:02-mrzi te
03:03- supr si mu frendica
04:04-ne sviđaš mu se
05:05-sviđaš mu se
06:06-lud je za tobom
07:07-pismo
08:08-mala ljubav na ponudu
09:09-netko misli na tebe
10:10-voli te tvoj frend
11:11-tvoja simpa misli na tebe
12:12-voli te dečko iz razreda
13:13-frendica ti nije povjerljiva
14:14-u školi-dobra ocjena
15:15-u školi-loša ocjena
16:16-dobit ćeš poruku
17:17-želi te u krevetu
18:18-nećete hodati
19:19-želi hodat, al boji se pitat
20:20-upoznat ćeš se sa simpom
21:21-poigrava se tobom
22:22-pitat će te hodat
23:23-misli da imaš drugog
00:00-sretna budućnost za vas



Free Image Hosting at www.ImageShack.us