utorak, 07.03.2006.

Kvarovi...kv...kv....kvr..

Ovih dana pokušavam posjetit blog a tamo neprestalno stoji ovaj znak:
Postovani korisnici,

ispricavamo se zbog nedostupnosti usluga Bloga.

Uslijed kvarova na hardveru posluzitelja doslo je do problema s jednom od baza podataka.
Nasi administratori u suradnji s providerom rade na otklanjanju poteskoca.
--
UPDATE#17:55: Kvar na primarnom web posluzitelju je otklonjen, dok je SQL stroj zamijenjen novim.
UPDATE#19:00: Prema posljednjim informacijama Blog bi trebao biti u funkciji tijekom sljedeca 24 sata. Molimo vas za strpljenje.
--
Blog.hr
I evo napokon kvarovi su otklonjeni!!!!

A sad nešto da vam se malo ispripovjedam!!!!
Ovih dana u meni hara jedan jako jako čudan osjećaj-osjećaj zapostavljenosti!!!
Od koga??od mojih najboljih frendica!
Imam najbolje frendice s kojim sam djelila osam godina svog života u osnovnoj školi, a s nekim sam to još nastavila!!Sada kada je došlo vrijeme, za srednju školu, sada je svaka pola svojim putem...
jedno večer ovog ljeta, bile smo vanjka i zaklele smo se na doživotno prijateljstvo, to se donedavno poštivalo, ali nažalost-više ne!!!
Monika je pošla svojim putem, jako se promijenila...
barbara i Mariana, gimnazijalke koje su sklopile nova, jako jako dobra poznanstva!!
Jelena, s kojom možda provodim najviše vremena, voli starije društvo koje meni ne odgovara...
S anđelom sam skupa od petog razreda tako brzom jedna drugom pođemo na živce....non stop se čačkamo, imamo različita mišljenja...
a Marija???Ma vidi se da imamo iste krvi....ta je žena legenda, ona mi najviše odgovara od svih, možda zato što sam se s njom počela družiti prije otprilike godinu dana, mislim mi smo se poznavale, ali sada se baš družimo!!!!
SADA SAM MOŽDA SKRENULA S TEME, MOŽDA JE OVAKO I BOLJE, TAKO VAM NEĆU PRIČAT O MOM OSJEĆAJU ZAPOSTAVLJENOSTI!!!
A sada jedno pitanje za vas, čitatelje mog bloga!!!!
dajte mi prijedlog, što bih mogla učiniti da ovo društvo bude kao i prije!!!!

Unaprijed hvala svima vama koji ste ovo komentirali i koji ćete još komentirat, a možda mi i na neki način pomoći!!!!!!
BOKICH

- 09:06 -

Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Misli opasnog uma

Posjećenost ovog bloga:
Counter
Counter



Blogovi koje redovito posjećujem!!!

moja konavoka Lucija
nekad"suparnica",a sada frendica
frendica iz Vukovara
moja gruđanka Diana
rodica,mala amerikanka
frend iz bivšeg razreda
omcho
Barikada
dođite i uvjerite se sami
2girls
mala Luce

Ovdje se možeš ulogirat u svoj blog-







Svakodnevnica jedne srednjoškolke i njezine okoline, kojoj je život prava dosada, pa nema šta radit nego pisat po ovom čudu....




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





myspace

images for blogs





myspace

images for blogs


AKO VIDIŠŠŠŠ:
01:01-voli te
02:02-mrzi te
03:03- supr si mu frendica
04:04-ne sviđaš mu se
05:05-sviđaš mu se
06:06-lud je za tobom
07:07-pismo
08:08-mala ljubav na ponudu
09:09-netko misli na tebe
10:10-voli te tvoj frend
11:11-tvoja simpa misli na tebe
12:12-voli te dečko iz razreda
13:13-frendica ti nije povjerljiva
14:14-u školi-dobra ocjena
15:15-u školi-loša ocjena
16:16-dobit ćeš poruku
17:17-želi te u krevetu
18:18-nećete hodati
19:19-želi hodat, al boji se pitat
20:20-upoznat ćeš se sa simpom
21:21-poigrava se tobom
22:22-pitat će te hodat
23:23-misli da imaš drugog
00:00-sretna budućnost za vas



Free Image Hosting at www.ImageShack.us