četvrtak, 02.02.2006.

Neka naka nek se zna sjebali smo srbina.....

Ej ljudi!!!Kak ste mi???Evo ja sad došla doma, bila cijeli dan u gradu!!!!
Ja i moje tri frendice danas nakon škole odlučile ostat u gradu, prvo smo pošle do ekonomske i trgovačke škole, zatim smo shvatile da smo gladne i odlučile poć do Skale na pizzu.....mljac...mljac....pa bila je bene...bene....

Onda smo pošle sa šesticom na kolodvor, kad zove mene stara ali ne na moj mob, već na frendičin da sam ostavila mobač u Skale...i onda se opet vraći u lapad.....nakon toga smo pošli u PSK gledati rukomet!!!!
A jesmo prvo sjebali Dance, pa Island i danas Srbe!!!!A u PSK bila ludnica....bile mi i još desetak frendova (pomoraca) iz osnovne!!!!

Onda smo pošle na Stradun, a tek tamo ludnice....Idemo se mi grliča, a ono red sve do skala od crkve!!!!Al eto na kraju smo ipak stigle!!!!:)
I zove nas brunček gdje smo, da su oni na stradunu!!!I onda smo se našli, a Stojić se nasro ko pička i počeo me grlit.................ma nije važno..................................
Onda smo pošle na kolodvor na bas.....a u basu samo Stojić, Jelena, Ivana, Elena, Mariana, Barbara i Vlaho....a što su Vlaho, Ivana i Stojić izvodili:emitirali Bozanića, Papu i Tuđimana.....ma živa pišancija...........

Pozdrav ekipi s grude, ekipi iz basa, ekipi iz PSK-a, i cijelom prvom a razredu turističke........

Ekipa kisssich:)

- 21:25 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Misli opasnog uma

Posjećenost ovog bloga:
Counter
Counter



Blogovi koje redovito posjećujem!!!

moja konavoka Lucija
nekad"suparnica",a sada frendica
frendica iz Vukovara
moja gruđanka Diana
rodica,mala amerikanka
frend iz bivšeg razreda
omcho
Barikada
dođite i uvjerite se sami
2girls
mala Luce

Ovdje se možeš ulogirat u svoj blog-







Svakodnevnica jedne srednjoškolke i njezine okoline, kojoj je život prava dosada, pa nema šta radit nego pisat po ovom čudu....




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





myspace

images for blogs





myspace

images for blogs


AKO VIDIŠŠŠŠ:
01:01-voli te
02:02-mrzi te
03:03- supr si mu frendica
04:04-ne sviđaš mu se
05:05-sviđaš mu se
06:06-lud je za tobom
07:07-pismo
08:08-mala ljubav na ponudu
09:09-netko misli na tebe
10:10-voli te tvoj frend
11:11-tvoja simpa misli na tebe
12:12-voli te dečko iz razreda
13:13-frendica ti nije povjerljiva
14:14-u školi-dobra ocjena
15:15-u školi-loša ocjena
16:16-dobit ćeš poruku
17:17-želi te u krevetu
18:18-nećete hodati
19:19-želi hodat, al boji se pitat
20:20-upoznat ćeš se sa simpom
21:21-poigrava se tobom
22:22-pitat će te hodat
23:23-misli da imaš drugog
00:00-sretna budućnost za vas



Free Image Hosting at www.ImageShack.us