petak, 27.01.2006.

I am so sad!!!! :((

Pa dobro neću baš reći da sam tužna, jer imam i malo radosnih vijesti koje ću naravno podijeliti sa vama!!!!
Sinoć sam malo pričala sa starcima, i prešli smo dosta tema!!!!
ja sam očekivala mali skuter za ljeto, ali eto shvatila sam da ga neću dobit prije božića!!!!UŽASSSSS......
Zašto???-dobro pitanje!!!!zato što mi nedaju da ga vozim prije nego položim, a ja ću moći polagati tak u trećem mjesecu 2007:(:(:(jer ću tek tada navršit šesnaest godina!!!Ma sranje!!!oprostite na riječniku, ali....pa šta ću....blago sam se razočarala!!!!
Al dobro, ja još ne gubim nadu...kako kažu nada umire zadnja!!!a ja još možda uspijem što sredit!!!!

A sada jedna dobra vijest:
Čitam ja sad blogiće od mojih frendica i kažu one zabava na grudi!!!a meni to prva kou sam čula!!!!Zabava na grudi???Stala ja i pitam se zar je to stvarno istina!!!!Razmišljam i kažem pa nisu glupe da bi pisale takve laži po blogu i ustanovim da je istina!!!!ISTINA!!!!!da da
17.2 u grudskom domu kulture-Neno Belan
Iako neznam baš njegovih pjesama, ali .....

Sad idem napisat nešto za domaći iz matke, i idem oko jedanaest do jeje, idemo danas s minibasom do radovčića, pa ćemo ići s vitaljskim basom u školu!!!Pitate se zašto????Jednostavan odgovor:samo zato, ali samo zato da nismo vazda u moluntskom!!!!Eto odgovora, vjerovatno je netko mislio radi drugih razloga, ali eto....
Ajme neda mi se više pisat, ruke su mi otpale...pa pozdrav!!!!

POZDRAV SVIMA; KIZZAM VAS:)

- 09:07 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Misli opasnog uma

Posjećenost ovog bloga:
Counter
Counter



Blogovi koje redovito posjećujem!!!

moja konavoka Lucija
nekad"suparnica",a sada frendica
frendica iz Vukovara
moja gruđanka Diana
rodica,mala amerikanka
frend iz bivšeg razreda
omcho
Barikada
dođite i uvjerite se sami
2girls
mala Luce

Ovdje se možeš ulogirat u svoj blog-







Svakodnevnica jedne srednjoškolke i njezine okoline, kojoj je život prava dosada, pa nema šta radit nego pisat po ovom čudu....




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





myspace

images for blogs





myspace

images for blogs


AKO VIDIŠŠŠŠ:
01:01-voli te
02:02-mrzi te
03:03- supr si mu frendica
04:04-ne sviđaš mu se
05:05-sviđaš mu se
06:06-lud je za tobom
07:07-pismo
08:08-mala ljubav na ponudu
09:09-netko misli na tebe
10:10-voli te tvoj frend
11:11-tvoja simpa misli na tebe
12:12-voli te dečko iz razreda
13:13-frendica ti nije povjerljiva
14:14-u školi-dobra ocjena
15:15-u školi-loša ocjena
16:16-dobit ćeš poruku
17:17-želi te u krevetu
18:18-nećete hodati
19:19-želi hodat, al boji se pitat
20:20-upoznat ćeš se sa simpom
21:21-poigrava se tobom
22:22-pitat će te hodat
23:23-misli da imaš drugog
00:00-sretna budućnost za vas



Free Image Hosting at www.ImageShack.us