MALO O MENI...

IME:Marivona
ŠKOLA:Hotelijersko-turistička
KVART:Trnava
VOLIM:Njega,svoje komšinice,frendove,mamu,opet njega
DOBRO SE OBUĆ I NAŠMINKAT,ljeto,naočale
Šalatu,bazene,more,ZAGREB,sladoled,
vlak,bus,tramvaj,ćevape,burek,ledenu kavu
ledeni čaj,voće,sve šta blješti(zlatno,šljo-
kasto...),muziku,svoj kvart a u njemu
najviše onaj zabačeni seoski dio kod
vrtića,tračat,...NARUKVICE,NAUŠNICE
PRSTENJE...ma sve vrste nakita,svog psa,
svoje slike,crtanje...VOLIM SVE ŠTA VOLE MLA-
DI I MOJA OKOLINA...a najviše od svega volim
opet njega...
MRZIM:Pokvarene,dvolične,iskvarene,neodgojene,
umišljene,bahate,arogantne ljude koji misle da su
pokupili svu pamet svijeta...zimu,one jakne,snijeg,
štrebere,KRADLJIVICE DEČKIJU,cure koje se po-
našaju ko da rade najstariji zanat na svijetu( znate
na šta mislim),ljude bez stila,dečke koji od cura rade
idiote i koji ih iskorištavaju...umišljene cure...glupe ljude,
laž,glumatanje da bi se dopao društvu,nepovjerenje...i tako...
FRENDOVI:Ivana-sunce moje...koje me sluša kad mi
je najteže...ĐURO-on mi plaća kebabe i časti me stalno...i tako ima ih.
punooooo iz kvarta jakooooo punoooooooooo,i moja nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>rong>IVA-sreća moja
koju jakoooo vojim i koja me stalno sluša,i koja valja gluposti...i koju
previše vojiiiimm...VALENTINA-moja sreća 2 i MARTINA-moja sreća 3
moj WEKI-moja sreća 4..joj ma vojim ih sveeeeee
LJUBAV:...ZaLJuBljEnA...=)











NJEMU KOJEG VOLIM...

Ovo posvećujem najviše nje

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

vrlo naučno
i poučno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace


ponedjeljak, 12.11.2007.

...OVO MI JE ŠKOLA I DRUGI PUTA ĆU PAMETNIJE,JER FALIŠ MI DO BOLA I ZNAM DA BIT ĆE JOŠ I BOLNIJE...

Ey ljudi,evo mene nakon dugooooooooo..nisam pisala,jer mi se nije dalo a i nisam imala neš pretjerano vremena...eto u školi je nikakoooo..moram ispravit neke jedinice...i tak..dostaaaa neop ima....u školi ovak ekipa je jebena...odlično je...JOOOJ MORAM POZZZ SVOJU IVUUU...ZVANU IWEK-PIWEK..TO VAM JE JEDNA LUDAČA MOJA NAJDRAŽA KOJU JA JAKOOOOOO VOJIIIMMM,KOJA VOLI PUNO PAPAT,KOJA MALTRETIRA KOG STIGNE,NAVIJA ZA SDP...MA VOJIM JUUUU PUNOOOO JAKOOO,ajoooj tajo će ju ubit kad dođe u školu...vojimmm još i VALENTINU...MARTINU...AJOJ...VOLIM I SVOG WEKIAAA DO NEBA JAKOOO GORE DO I JOŠ UNUTRA VOJIMMM GA KO IVUUU AL IVU VOJIM JOŠ VIŠE...a volim i Arsena...I JOOJ vojim još njih puno...al mi se neda pisat...i da...joooj ona neka trebica ušljiva koja mi pljuje po bologu..a ja mislim da znam ko je...a ja kad te vidim onako bljedu s tom crnom kosom koja ti ne stoji,isčupat ću ti te kosti koje su još ostale na tebi...jooooj bolje da se ne sretnemo popričat ćemo sa šakama...ajde ljudi...sorry kaj nisam nikom komala..jel..fkt nisam imala vremena..ajde pusek musek:)...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| CoMeNtIrAj (23) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.