MALO O MENI...

IME:Marivona
ŠKOLA:Hotelijersko-turistička
KVART:Trnava
VOLIM:Njega,svoje komšinice,frendove,mamu,opet njega
DOBRO SE OBUĆ I NAŠMINKAT,ljeto,naočale
Šalatu,bazene,more,ZAGREB,sladoled,
vlak,bus,tramvaj,ćevape,burek,ledenu kavu
ledeni čaj,voće,sve šta blješti(zlatno,šljo-
kasto...),muziku,svoj kvart a u njemu
najviše onaj zabačeni seoski dio kod
vrtića,tračat,...NARUKVICE,NAUŠNICE
PRSTENJE...ma sve vrste nakita,svog psa,
svoje slike,crtanje...VOLIM SVE ŠTA VOLE MLA-
DI I MOJA OKOLINA...a najviše od svega volim
opet njega...
MRZIM:Pokvarene,dvolične,iskvarene,neodgojene,
umišljene,bahate,arogantne ljude koji misle da su
pokupili svu pamet svijeta...zimu,one jakne,snijeg,
štrebere,KRADLJIVICE DEČKIJU,cure koje se po-
našaju ko da rade najstariji zanat na svijetu( znate
na šta mislim),ljude bez stila,dečke koji od cura rade
idiote i koji ih iskorištavaju...umišljene cure...glupe ljude,
laž,glumatanje da bi se dopao društvu,nepovjerenje...i tako...
FRENDOVI:Ivana-sunce moje...koje me sluša kad mi
je najteže...ĐURO-on mi plaća kebabe i časti me stalno...i tako ima ih.
punooooo iz kvarta jakooooo punoooooooooo,i moja nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>rong>IVA-sreća moja
koju jakoooo vojim i koja me stalno sluša,i koja valja gluposti...i koju
previše vojiiiimm...VALENTINA-moja sreća 2 i MARTINA-moja sreća 3
moj WEKI-moja sreća 4..joj ma vojim ih sveeeeee
LJUBAV:...ZaLJuBljEnA...=)











NJEMU KOJEG VOLIM...

Ovo posvećujem najviše nje

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

vrlo naučno
i poučno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace


ponedjeljak, 13.08.2007.

...osjećam se kao niko i ništa...

...već duže vrijeme ne osjećam ništa...ništa me ne veseli...sve me rastužuje...nemam volje ni za šta...loše sam...nemam se snage borit za sreću umorna sam od toga...baš kad mi je prava sreća blizu ruke...i još trebam malo snage skupit...koju bi prijemogla skupiti za njega...jer je on moja sreća...više NEMOGU..postaje mi sve glupo,bezveze...općeniti pojam sreće mi postaje glup,radije bih bila sama...ja sve odbacujem,odbacujem...odbacujem svu svoju sreću,sve što sam prije željela,odbacujem sebe,bojim se da ću izgubiti i to...i da ću opet biti na samom dnu...BEZ NJEGA...bez ičeg ljepog na ovom svijetu...ali nemogu..nemogu se više boriti,bar još malo snage skupiti,znam da ću požaliti ali nemogu više...



| CoMeNtIrAj (88) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.