MALO O MENI...

IME:Marivona
ŠKOLA:Hotelijersko-turistička
KVART:Trnava
VOLIM:Njega,svoje komšinice,frendove,mamu,opet njega
DOBRO SE OBUĆ I NAŠMINKAT,ljeto,naočale
Šalatu,bazene,more,ZAGREB,sladoled,
vlak,bus,tramvaj,ćevape,burek,ledenu kavu
ledeni čaj,voće,sve šta blješti(zlatno,šljo-
kasto...),muziku,svoj kvart a u njemu
najviše onaj zabačeni seoski dio kod
vrtića,tračat,...NARUKVICE,NAUŠNICE
PRSTENJE...ma sve vrste nakita,svog psa,
svoje slike,crtanje...VOLIM SVE ŠTA VOLE MLA-
DI I MOJA OKOLINA...a najviše od svega volim
opet njega...
MRZIM:Pokvarene,dvolične,iskvarene,neodgojene,
umišljene,bahate,arogantne ljude koji misle da su
pokupili svu pamet svijeta...zimu,one jakne,snijeg,
štrebere,KRADLJIVICE DEČKIJU,cure koje se po-
našaju ko da rade najstariji zanat na svijetu( znate
na šta mislim),ljude bez stila,dečke koji od cura rade
idiote i koji ih iskorištavaju...umišljene cure...glupe ljude,
laž,glumatanje da bi se dopao društvu,nepovjerenje...i tako...
FRENDOVI:Ivana-sunce moje...koje me sluša kad mi
je najteže...ĐURO-on mi plaća kebabe i časti me stalno...i tako ima ih.
punooooo iz kvarta jakooooo punoooooooooo,i moja nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>rong>IVA-sreća moja
koju jakoooo vojim i koja me stalno sluša,i koja valja gluposti...i koju
previše vojiiiimm...VALENTINA-moja sreća 2 i MARTINA-moja sreća 3
moj WEKI-moja sreća 4..joj ma vojim ih sveeeeee
LJUBAV:...ZaLJuBljEnA...=)











NJEMU KOJEG VOLIM...

Ovo posvećujem najviše nje

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

vrlo naučno
i poučno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace


ponedjeljak, 30.07.2007.

...gore piše 30.07...na ovaj datum prije 4.mj nisam znala,da ulazim u nešto što će mi jako značit i da dobivam osobu bez koje neću moć...i koju ću voljet više od sebe...i s kojom ću ovako dugo izdržat....

Ej ljudi...evo....danas je meni i Kristijanu 4.mj....da....vrijeme tako brzo prolazi...ni sama danas toga nisam svjesna da smo izdržali 4.mj....onak...to mi je najduža veza do sad...i dečko kojeg sam najviše voljela do sad...cerek...tolko smo toga prošli zajedno...tolko svađa,prepirki,ljutnje,bijesa,smijeha,ljepih trenutaka,izlazaka,pričanja o svemu mogućem...mogla sam se na njega oslonit kad sam htjela...kad su me svi tlačili...na kraju godine...od profesora,staraca...kad sam spavala sveukupno 3 sata,kad sam morala učit po cjele noći i dane da bi se imala di upisat....kad sam bila na rubu živaca i plača...on je bio tu...nekad imam osjećaj da njega nije bilo da neznam jel bi uspjela...koda sam to sve napravila za njega...neznam i Ivana mi je isto tako pomogla u svemu...izvukla me u zadnji tren iz one krize...vratila me nekako u normalan život i na tome ću joj bit zahvalana...do kraja života jel da mie tad nije potegnula natrag sebi...nebi se imala di upisat i bila bi sad niko i ništa sa nikakvom školom...da...u biti...4.mj su prošla ko 2 tjedna....ali bilo je ljepo..i ja se barem nadam da će to tako nastavit...i da...da će sve bit ko prije jel sasvim dobro ide i ovako...nebi ga mjenjala...nikako...dobro možda malo bi u nečemu...zna Ivana šta...ali moja beba će uvijek bit moja beba...
Ajmo dalje...jučer sam se digla negdje oko pola pet pet ...mislim popodne jel sam ujutro u 5 već bila kod Kristijana...bila sam do negdje 8 tak nešto...otišla doma...spavala i da kad sam se digla...vidla sam kroz prozor Vokićku,Fortunu i Zoku..ajme kolko nisam bila vidla...njih ..a moram priznat da su mi falile na neki način..kolko vremena nisam sa njima bila ovako više provela...uf...i da one idu u in...bilo je negdje..sedam...a Ivana je po mene trebala doć u pola osam...i meni su starci otišli a ja nisam imala pare...i ja našla 10kn i žicala još 20kn od strine ona je bila u kući...i ja i Ivana otišle bilo je već osam i nešto i otišle gore...samo mi gore u in-u...i tak gurale pare u đuboks dok nam nije nestalo...i više nam je dosadilo tamo bit...i krenule do vrtića...a nali smo da ćemo se tamo samo iživcirat i bt će dosadno...ali ajde...došli tamo ovih nije bilo...došli su za neznam pola sata...tak nešto...i čim su došli odma sam se spekla na Vokićkin čik...špinki kao slučajno pao njegov čik na mene..ja sam ivani palila hlače...one končiće...i hlače su počele gorit...i Vokićka i Fortuna su se digle i otišle na parkiralište i meni se mrtvo dignuo tlak..i ja otišla za njima a Ivana i Zoka su ostale...i Zoka otišla na bus a Ivana došla kod nas...pa su oni došli...i mi krenule prema doma..i oni su hodali iza nas...ali smo otišle kod Vokićke...i šta ja znam...onda doma...pa sam ja pričala sa Kristijanom...i spavala sam...sad sam se probudila prije sat vremena a sad je trenutno 16:58...i danas mi pada kiša...vrijeme mi je neko ono...šlb...i opet moramo danas u in...nemamo di...mislim doma mi se neda bit...Ivana je rekla da bi ona danas opet u in...a ići ćemo...ali Vokićki kišapada ona nezna oće ić...ma ići će...ajde komentirajte mi ljui...pusek...:)


CECA-Bruka



SELMA BAJRAMI-Lijepe žene










| CoMeNtIrAj (145) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.