MALO O MENI...

IME:Marivona
ŠKOLA:Hotelijersko-turistička
KVART:Trnava
VOLIM:Njega,svoje komšinice,frendove,mamu,opet njega
DOBRO SE OBUĆ I NAŠMINKAT,ljeto,naočale
Šalatu,bazene,more,ZAGREB,sladoled,
vlak,bus,tramvaj,ćevape,burek,ledenu kavu
ledeni čaj,voće,sve šta blješti(zlatno,šljo-
kasto...),muziku,svoj kvart a u njemu
najviše onaj zabačeni seoski dio kod
vrtića,tračat,...NARUKVICE,NAUŠNICE
PRSTENJE...ma sve vrste nakita,svog psa,
svoje slike,crtanje...VOLIM SVE ŠTA VOLE MLA-
DI I MOJA OKOLINA...a najviše od svega volim
opet njega...
MRZIM:Pokvarene,dvolične,iskvarene,neodgojene,
umišljene,bahate,arogantne ljude koji misle da su
pokupili svu pamet svijeta...zimu,one jakne,snijeg,
štrebere,KRADLJIVICE DEČKIJU,cure koje se po-
našaju ko da rade najstariji zanat na svijetu( znate
na šta mislim),ljude bez stila,dečke koji od cura rade
idiote i koji ih iskorištavaju...umišljene cure...glupe ljude,
laž,glumatanje da bi se dopao društvu,nepovjerenje...i tako...
FRENDOVI:Ivana-sunce moje...koje me sluša kad mi
je najteže...ĐURO-on mi plaća kebabe i časti me stalno...i tako ima ih.
punooooo iz kvarta jakooooo punoooooooooo,i moja nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>nt color=#FF0000>rong>IVA-sreća moja
koju jakoooo vojim i koja me stalno sluša,i koja valja gluposti...i koju
previše vojiiiimm...VALENTINA-moja sreća 2 i MARTINA-moja sreća 3
moj WEKI-moja sreća 4..joj ma vojim ih sveeeeee
LJUBAV:...ZaLJuBljEnA...=)











NJEMU KOJEG VOLIM...

Ovo posvećujem najviše nje

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

vrlo naučno
i poučno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace


nedjelja, 29.07.2007.

...život svoj nevolim ko tebe ja,život moj bez tebe samo stvar je prolazna....

Ej...ljudi...evo svi me već nagovaraju da napišem novi post...a ja vam se ne javljam jel sam sva neka umorna il mi se neda...ili ono...neznam! Sad sam krenula spavat jel sinoć nisam spavala cjelu noć...sa kristijanom sam pričala do 4 ujutro onda smo u 5 išli van...i kad sam došla doma nisam spavala do 11...i onda sam zaspala i do 3 popodne sam spavala...i išla van i evo me sva sam nikakva od umora i opet se moram dić sad ujutro u pola 5 da idem van...a idem navečer van uopće neznam zašto idem ujutro van....??????Nema baš ništa novo...jučer sam srela neke svoje frendove iz osnovne...jao kako mi je bilo žao što nismo više zajedno....da...krenimo na malo veselije teme...ja i Ivana smo večeras mislile ić do Bareda il Contya ali nismo...pvo smo išle do Impotranea da si ja kupim naočale kakve mi je gospođična pažljiva Ivana potrgala na Šalati....onda smo morale maskaru isto meni kupit...nisam se imala sa čim više našminkat...kad sam ovu potrošila ...e onda smo se nažderale...došle u kvart ...na vrtiću je bilo malo njih...ali Zoka nam se vratila...Radička je na more otišla...Fortuna nam se još nije vratila...Lea...joj...nju neću vidjet do kraja ljeta...a meni malo fale ovi sa mora...ali ok...dobro je i tu...e pa ljudi ja vas napuštam polako...meni se užasno spava i sad sam još i gladna postala....ajde komentirajte mi...i pusek...:)


DRAGANA MIRKOVIĆ I DANIJEL DJOKIĆ-Život moj



| CoMeNtIrAj (56) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.