Ošla baka s kolačima...

utorak, 27.06.2006.

Kompleksorij 8.

Pozdrav ljudi, i svi koji se tako osjećaju...U nedjelju sam došel doma s zagreba ,bil sam dva dana na rukometu na pijesku, na Jarunu.Ja sam igral za jednu ekipu iz zagreba u kojoj su ,uz mene igrali Risto Arnaudovski iz Perutnine i Šime Zirdum iz RK ''Dubrave'' Zagreb.Ispali smo nesretno u skupini,što je i logično jer smo igrali u nedjelju u pola 10 ujutro.Pravila rukometa na pijesku se bitno razlikuju od normalnog rukometa.Igraju 4 igrača (3+1) s tim da se golman mijenja s markerom kad je ekipa u napadu. Igra se na dva seta,svaki set po 10 min.Setovi su neovisno jedni o drugom tj. drugi set počinje s nulom.Ekipa koja osvoji oba seta je pobjednik,u slučaju da u setovima završi 1:1 igra se tzv. shootout,penali slični onima u hokeju na ledu.Bodovanje golova se vrši na slijedeći način:Piruete,cepelini,golovi iza leđa i slične atrakcije se boduju s dva boda,također i pogodak markera a ''normalni'' pogodak se boduje 1 bod. Ovo su službene stranice rukometa na pijesku http://www.zrs.com.hr/beachhandball/.Igra je jako brza i dinamična , i atraktivna.Ja sam se okušal i bilo mi je super.Zajebancija je bila na visokoj razini...


And that's the way the cookie crumbles...
- 18:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.