Ošla baka s kolačima...

četvrtak, 15.06.2006.

Kompleksorij SEchsX

Evo šopar mali mi je dal ideju kaj bum pisal o moru.Prošle godine sam trebal iti s frendicom ali me zajebal klub headbang , jer su mi poslali poziv za pripreme.Pa sam i frendicu zajebal pa mi je žal bilo i tak.Ove godine ne znam kamu bum išel na more jer me niko ne zove nit se ja trsim preveč kaj bi išel...ali htel bi iti na more onak sedam dana laganice alkohola,hrane,žene i tak i te stvari.Ali ne znam kak bu završilo sve to tak ako ima ko dobar prijedlog nek mi reče ili nek me pozove na more kaj se nebum mučil previše.T+Zato svi s prijedlogom hop in my blog i predložite mjesto kam bi se moglo ići.The end

And that's the way the cookie crumbles:
- 23:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.