Ošla baka s kolačima...

nedjelja, 04.06.2006.

Kompleksorij quattro

Evo pišem o suboti , ustvari o vikendu.U petak sam išel van onak laganini bez nekvih planova o opijanju ili ne znam ćemu drugom .I dođem ja u galeriju i vidim tam par ljudi počnem piti lagano i tak ja pijem pijem i dođe neka cura na šank.Onak zgodna.Ja onak dođem k njoj upoznamo se i to ... i kak je sve to išlo završili smo vani.I dalje ne trebam pričat ... I tak je sve to svršilo i odfural sam se doma spat.u subotu sam se zbudil oko 12 i išel sam pomoći oko fešte.A fešta je bila u čast malog jakova kojeg ste upoznali iz prijašnjeg posta .I tak došla je ta fešta počela u osam , ja sam u 10 išel u grad i vratil sam se oko 1 nazaj na feštu,i pilo se i bilo je tamburice i svega i svačeg.I tak mi je prošo vikend,a nedjelja mi je prošla u znaku nogometa... i to je sve za danas...


And that's the way the cookie crumbles...
- 22:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.