Kometa Kralj

29.04.2007., nedjelja

GNJEČE SE

svi su mi govorili napravio si blog i onda napiso jedan post pa ostavio pedereu jedan,picko.... e pa da to nebude tako evo jedan post!! ovaj post je ustvari jedna pjesma koju je napisao frend iz razreda a inspiracija mu je bila moja jedna frendica koja sjedi pokraj mene (vedrana p.p)

GNJEČE SE

to su te velike,
moje dvije nade,
ja ih mazim i pazim,
al' one gnječe se
ahaha ahaha ahahahaha

jednog dana,jedne noći,
iza ponoći,
dođu obje,
pa se mažu,mažu,mažu

tada se pojavim ja
heroj
sa majicom ANTE GOTOVINE,
on je njihova inspiracija
da gnječe se

one gnječe se,gnječe,da,da...

u 14. godini su kao jabuke,
lijepe i krupne.
u 40.-ima su kao kruške,
jos su lijepe ali vise.
u 60.-ima su kao luk,
kad ih vidim place mi se

al' one gnječe se,gnječe...

možda im je tjesno,
a možda i ne.
to nitko ne zna,
osim nje...

NJIHOVE GOSPODARICE

autor: ANTONIO CULI [8d vinkulja (1 skola)}




ispricavam se na Č,ž,š,đ,ć ako negdje nisam napiso!!! e sad pokusajte odgonetnuti temu pjesme i sto je pjesnik time htjeo reci !!!! LOL:)

P.S- to sto nepisem cesto postove to je zbog wow-a (igrice) ali jebat ga život je život i mozda bas sljedeci put padne post o wow-u bye:)

15:00 Daj komentar /20/ Isprintaj ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MALO O MENI

IME:Goran
NADIMAK:Kometa
GODINE:14
DATUM ROĐENJA:20.4
SPOL:MUSKI
HOBI:sviranje bubnjeva,IZVIĐACI
IMAM:sestru ( ZIVI MORON )
PRIJATELJI:kliso,FIĆA,matija
NAVIJAM ZA:CIBALIU
OMILJEN SPORT:rukomet
MOJ MSN:kometa_vk@hotmail.com


ZANIMLJIVOSTI:
Kao sto vidite zovem se goran idem osmi razred osnovne skole u VINKULJI.to je jedino zanimljivo o meni!! hehe uglavnom sivaram bubnjeve,jedem,spavam,igram WOW e to sa WOW-om bi mogla biti najveca zanimacija koju imam...uglavnom obican sam covjek



Counters


GGlitzy
OOverwhelming
RResponsible
AAmorous
NNatural

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com