komercijala.blog.hr

21.04.2006., petak

....NeŠtO....NiŠtA o MeNi....

Ljudi anonimac sam, tak da o sebi neću ništa pisati, ovaj blog mi ne služi da bi tu pisala i mučila druge svojim privatnim životom, ili se prepucavala s nekim,......dakle ja sam jedna cura....živim u jednom gradu u našoj ljepoj Hrvatskoj.....još sam nedozrelo razmaženo glupo derište... al jebiga mora neko i to bit, kaj ne ??????????????????? jakooooo volim glazbu......i ljude, društvo, prijatelje....izlaske.....u školi sam ok, sama određujem svoju budućnost...=)......i tak.....jako, jako volim glazbu, kompromis, prihvaćam neobične ljude i drukčije......=)

..........wave.........VoLiM vAs, pUsA SvImA............mah..........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.