komentatorica u akciji

srijeda, 02.04.2008.

Ostvaruješ stvoj stil, pomalo je klasičan
klasičan stav, klasičan upad, govor,hod,
ma sav si klasičan.
Tamo sjediš, piješ hladan pan i misliš da si super
onda staviš noge na stol, pa ih zapetljaš,
uzmeš novine, preletiš preko naslova i površno ih pročitaš.
Ostaviš me bez riječi, znaš da volim sirovene,
muškarce odvaljene od kamena koji jedva da se znaju potpisati,
mišičave kavalire sa snažnim i toplim zagrljajem.
Znaš da volim kad samo sjediš i gledaš mi u dupe dok se muvam po stanu.
Da znaš, ti jesi super. Budiš se rano, radiš, dolaziš umoran doma, placaš račune, kuhaš, pereš, a ja, ja se samo izležavam.
Lijep je život, lijep si i ti.

02.04.2008. u 14:52 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2009 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



U snenoj duši
grom se skriva
pušam suzu
nježnu, tužnu
U mračnoj sobi
šapat gori
tvoji i moji
poljupci se nižu

Ja nisam tvoj feniks
tvoja zlatna nit do uspjeha
ja se ponovno ne rađam
ne zaboravljam
ne opraštam
ne...



pogled koji probija i lijeci
davna vremena koje nije prekrio tepih
misaono razdoblje u kojem se gubi svaki glas
prenesena preko praga s neuzvracenom ljubavi
gledam
vidim
tebe nema

vino, crno, kiselo
litre teku
mutan pogled
petljaj rijeci
težak hod
njezan udarac
tihi plac
noć je duga


napredak malim stopama u snijegu
uzorno ponašanje, da li je gluma?
prihvacanje dolazi s vremenom
strah od visokih očekivanja
mrzak pogled kad se ugase svijetla
zar ga ne vidiš?