srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




OPIS BLOGA

Sve što vas zanima o rock glazbi prošlog stoljeća, naći ćete na ovom blogu... A čut ćete i neke moje priče i o biciklizmu, putovanjima i ...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tko god doš'o,
dobrodoš'o!!


UPOZORENJE!
Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne čuje!


Ti si taj koji je došao kao posjetitelj broj:

free hit counter

hit counter

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


NAJ STRANICE,
LINKOVI I BLOGERI



Sanjin brlog

Skidajte stranu i novu YU glazbu

You tube

nedjelja, 13.07.2008.

Što se ono blješći u gori zelenoj

Ovo je prikaz putovanja na vrh Papuka biciklom.

Image and video hosting by TinyPic

Cilj sam ugledao jednog hladnog jutra, kojeg sam pješke krenuo od Mikleuša do Kraskovića. Tada nisam ni slutio u kakvu avanturu ću se uvaliti!?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tog jutra družio sam se sa pticama, kukcima i šumskim životinjama.

Image and video hosting by TinyPic

Jedan srndać gotovo me preskočio!?

Image and video hosting by TinyPic

Šum lišća, cvrkut ptica i žubor riječice, koja se spušta niz strmine Papuka, najljepša su jutarnja pjesma.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Rijeku Voćinsku pregazio sam pomoću balvana. Imao sam sreće što su HŠ (Hrvatske Šume) tih dana uz obale rijeke rijedili šumu. Jedno drvo palo je niz obalu i ja sam ga teškom mukom pregurao preko vode. I tada sam prešao na drugu stranu. A tamo...

Image and video hosting by TinyPic

...trava do koljena puna jutarnje rose. Kad sam izišao na lokalnu cestu, koja je napravljena na staroj željezničkoj pruzi, gdje su tutnjali uskotračni vlakovi, bio sam mokar i uznojen od napora i jutarnje rose. Tada sam ugledao nju. Strah me obuzeo i oblio hladan znoj. Bio sam nekoliko trenutaka šokiran ugledanim prizorom. A biste li se i vi ustrtali?

Image and video hosting by TinyPic

Prošao sam kroz minsko polje!?

Image and video hosting by TinyPic

Za tren sam zaboravio na dabrove, srndaće, ptice i zelenu šumu.

Image and video hosting by TinyPic

Zbog panike, požurio sam dalje prašnjavim putem.

Image and video hosting by TinyPic

Trebalo je vremena da se smirim i ponovo oko sebe uočim čarobnu prirodu.

Image and video hosting by TinyPic

Onda sam osjetio umor. Sjeo. Jeo. I tada se rodila ideja: *Slijedeći put krećeš, budalo, biciklom prema onom bljesku na planini. Drž se sigurnih puteva, mine ostavi nekom drugom.*

Trebalo je dvadesetak dana za ostvarenje nove avanture. Ustao sam ujutro rano, sa spakiranim stvarima i novim biciklom krenuo sam na vrh Papuka, gdje se blješći kad sunce obasja kupolu radara.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vlak je startao ujutro u 4.20 sati. Pun elana iskrcao sam se u Čačincima.
Popio jutarnju kavu, kupio potrebne namirnice, pozdravio prijatelje, koji su tog dana radili na zatvoru pruge prema Zdencima, sjeo na bicikl i pošao cestom put planine.

Image and video hosting by TinyPic

Prošao sam Vojlovicu, Humljane, Pišinu i došao u Slatinski Drenovac.

Image and video hosting by TinyPic

Kratki odmor pred naporan uspon. 16 kilometara prešao sam za četiri sata uzbrdo.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Uspon je bio težak. Gurao sam bicikl, jer nisam imao dovoljno snage u nogama, da savladam sve te uspone. Često stajao i odmarao, uživajući u ljepotama Papuka.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Da, toplo je. Oko jedanaest sati prijepodne, a ja u trenerci. U planini je još svježe. Obucite se, ako krenete mojim putem. Ljeto prži u nizini, planina je zaštićena šumom i hladnim potocima.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kratak odmor na Jankovcu. Okrepa uvijek dobro dođe. Zatim nastavak puta.

Image and video hosting by TinyPic

Zadnji izvor pitke vode. Trebalo se opskrbiti tom tekućinom za slijedećih nekoliko sati.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Još malo treba izdržati. Nekoliko kilometara i stigoh do blještave kugle na jednom od vrhova Papuka.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Izlog u radu. Ima puno materijala.

|Komentiraj 0| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

0