< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Malo o meni...

Ime: Sandra
Dob: 14 god
Razred: 8.d
Mjesto stanovanja: Kapelica, pokraj Garešnice
Hobi: surfanje internetom, sviranje gitare, slušanje pjesama, ljenčarenje
Nadimci: Koma, Sadly...
Music: slušam sve osim opere...
Frendovi: neki iz razreda, Jasmin, Denis, Zrinjac, Krešo, Mateo, Matija...
Frendice: sve iz razreda (osim lopuža), Danijela, Ivana, Tonkica, Tihana, Tajana...
Ljubav: Hm... Sretno zaljubljena cerek cerek
Ostalo: kažu da sam zanimljiva, smiješna, luda, otkaćena...

Blogovi koje često posjećujem:
Leonora
Ivana
Jurica
Luka
Mirela
Evelyn
Annamaria

Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




srijeda, 05.12.2007.

Pjesmice

Sjedni.
Ne tu.
Preko puta.
Moram te vidjeti.
Ne, ne prekidaj me.
Suti.
Pusti me da ti kazem
ono sto sam vec trebala reci.
Kad trebas doci, bojim se tvog dolaska.
Zbog nedolaska.
Jer,
ako kasnis samo pet minuta
srce mi je u dlanu
i moja me ljubav ili mozda strah
boli.

I zato ne smijem kasniti.
Vec sutra moze biti kasno.
A nisam ti jos rekla
kako i koliko te volim.
Volim te tijelom, pokretima, pogledom, dodirima, rijecima.
Volim te smijehom i suzama.
Volim te tugom i brigama.
Ne. Ne gledaj me zastraseno.
Ljubav, ma kakva bila:
neispunjena, sretna, lakomislena i povrsna
prava i zauvijek...
Boli.
Kad dolazim, pitam se cekas li me.
Bojim se da jednog dana vise ne otvoris vrata.

Bojim se praznog stubista bez mirisa, bez zvuka,
svjetla.

A nisam ti rekao:
najvise se bojim vremena koje ne ceka.
A ja kasnim.

Volim te.
I volim sve sto si ti.

Tvoje oci pitajuce.
Tvoj smjesak oprastajuci.
Tvoj korak ohrabrujuci.

Volim tvoju nesigurnost.
I moja je najcesca.

Bore na tvom licu i moje su.

I u tom trajanju ne znam da li sam ucinio sve za tebe

ljubavi moja.



Slatko sanjaj anđele, neka ti nebo
šapuce volim te , kad planet nestane ,
i zemlje više nebude, mrak sam
u snovima tvojim ja ču biti kraj tebe!


Ovu pjesmu pišem tebi, mojoj jedinoj ljubavi.
Ne znam kako da ti riječima opišem
ono što osjećam.
Najlakše mi je reći volim te!
Volim te zbog toga što me voliš,
volim te zato što me slušaš
jer me tješiš
i nasmijavaš.
Volim te zato što ti vjerujem.
Bila sam na dnu
i ti si me izvukao,
za tebe živim i tebe volim.
Samo tebe...
Naučio si me voljeti,
naučio si me živjeti,
i zato te volim.
Volim tvoje oči što me gledaju,
ruke koje me grle,
usne koje me ljube.
Volim tebe jer me voliš,
ti si mi sve
jer pokazao si mi sreću,
pokazao mi ljubav
pokazao mi život, koji živim za tebe.
Volim te...


Prolazi jesen, uskoro će zima,
sve manje nade za nas dvoje ima.
Možda ću naći neke slične oči,
ali bez tebe, anđele, neću moći!


Poslat ću ti vjetrom poljubac blag,
da ti kažem da ima netko mome srcu drag,
a ti ga udahni da zauvijek ostane tu.
jer ja sam s tobom u dobru i zlu!



| Reci nešto pametno… (1) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.