Moji dani nakon raskida IV - Pravi datiranje

srijeda , 19.12.2018.

On je potpisivao pomilovanja, a ja smrtne presude










Click here: Moji dani nakon raskida IV






Tesla je rođen u 19. Mi ne damo više, da se pljačkaju naši duhovi - - u ime invalidske kulture. Obveznik je dužan da navede poreski identifikacioni broj u daljem tekstu: PIB u svim dokumentima u skladu sa ovim zakonom. U tom slučaju druga strana ne plaća kamatu nego se uvećava dug po glavnici kao osnov za obračun u razdoblju otplate.



Moji dani nakon raskida IV

Možemo delovati kao da se ljutimo na druge, a da ustvari projektujemo samoljutnju. I dobili su ga. Taj je čovjek starješina, a ne podređeni.



Moji dani nakon raskida IV

On je potpisivao pomilovanja, a ja smrtne presude - Već samo prelistavanje nekoliko brojeva časopisa, odaje njegov internacionalni karakter. Poslednji brat Branoje je uspeo da se za izvesno vreme spase, pobegavši u Srbiju.



Moji dani nakon raskida IV

Razmišljala sam: nije li dovoljno biti pametan 16 godina? Pametan - bez pauze. Da li je pamet u peticama? I da li ću biti pametna samo dok budem donosila petice? Kada se avion odlepio od zemlje, znala sam šta će se dogoditi, tamo, na moru. I dogodilo se Učenici beogradskih škola kad su sami, samostalni, slobodni. Prvi put sami, bez roditelja. Sa ruksakom sam otišao prvo na plažu. I dok sam uživao leškareći na talasima začuo sam ciku ženskih glasova. Tri Švabice su uzbuđeno pokušavale da stignu loptu koju im je morska struja odnela. Ali, tu sam bio ja. Elegantnim kraulom kao od šale, sa dušom u nosu, stigao sam loptu i zaplivao natrag. Dočekale su me sa anđeoskim osmesima i uglas izrecitovale jedno: - Danke. Imale su mali žuti šator u jednoj uvali opkoljenoj stenama i morem. Jeli smo, a onda su iznele vino... Raspoloženje je uskoro dostiglo vrhunac. Ubrzo smo zagrljeni pevali. Posle toga sećam se još kupanja na mesečini, dugih lepršavih plavih kosa na vetru i vlažnih toplih usana, a onda praznine. Ujutro, me je probudilo sunce. Zar nisam u šatoru? Sve moje pijanstvo nestalo je u trenutku kad sam video da nema mojih prijateljica... Ni šatora, ni mog ruksaka, ni para koje je neko u prolazu pokupio. Moji roditelji, sasvim neopravdano, tvrde da sam još, nesnalažljiv, razmažen, nesposoban, rasejan, zaboravan, plašljiv i, uz put, pripišu mi još stotinu atributa, ne naročito prijatnih i oko dve stotine primera kojima to dokazuju. Kažu: ti bi se uspavao i ne bi otišao na doručak, zakasnio bi na ručak. Nije to jedina nevolja koja bi me snašla na letovanju: Izgubio bih svoje stvari, jer ja - tako oni tvrde - nikada ne znam gde šta ostavim. Sličan slučaj bi bio i sa novcem. Najverovatnije bi mi ga ukrali. A kad počnem da igram šah, ja ne znam šta je dosta, sigurno se ili ne bi kupao ili bih izgoreo na suncu. Vidite, ja sam u njihovoj verziji, jedno apsolutno bespomoćno biće. Jedne nedelje, uveče, došao je predsednik mog kluba da pita moje roditelje da li će me pustiti na šahovsko takmičenje u Puli. To je veliko takmičenje za Kup maršala Tita. Šest dana u Puli. Moji roditelji su ćutali. Ćutao sam i ja. Posle dosta duge pauze, moj otac je bojažljivo rekao: - Znate, mi imamo puno poverenja u njega, mi mu se ne mešamo, neka sam odluči... Ali škola je u pitanju, sad je kraj godine. Videći ga onako zabrinutog, odlučio sam da mu pomognem i rekao sam: - Ne mogu, baš ove nedelje imam tri pismena zadatka. Na licima svojih roditelja video sam veliko olakšanje. Ali posle, umesto da budu zahvalni što sam im uskratio velike brige, oni su me zadirkivali: odbio si, jer se plašiš da ideš sam. E, sad ćemo prvi put moći da spavamo do podne, da uopšte ne doručkujemo čuvajući novac za neki disko ili igranku , da idemo na plažu popodne i da se uopšte ne sunčamo kad izađemo iz vode i, da kašljući jako, popušimo prvu cigaretu u svome životu... Da nađemo nekog dečka i to prvog dana, i da šetamo borovima, da šetamo - slobodni... Mi pametni, mi šašavi, mi šesnaestogodišnjaci - tako slobodni - šta da uradimo sa tom slobodom?



LUNA JECALA IZ SVEG GLASA JER SE SLOBA NE ODVAJA OD KIJE
Saradnja sa poznatim umetnicima i glasilima gotovo celokupne evropske avangarde bila je jedno od glavnih obeležja ovog časopisa. Dovoljno je promotriti profil najbližih ljudi oko Slobodana Miloševića i najbližih ljudi oko Franje Tuđmana, od kojih su i jedni i drugi, ali i svi od reda, zajedno proizašli iz jugo-titoističkog sazviježđa. Jednog dana rekao mi je svoju tajnu: zato je loš đak, što ne može da misli, a da ne peva. Sin Udbina propagandista Đorđa Ličine jest redatelj Predrag Ličina, zvan Peđa, nevjenčani suprug Zinke Bardić, aktualne glasnogovornice premijera Zorana Milanovića. Aparatura koju je konstruisao bila je slična kao i u prvoj verziji broda, samo sa malim dodatcima. Poreski dužnik koji nije obveznik PDV dužan je da za promet dobara i usluga obračuna PDV za poreski period u kojem je nastala poreska obaveza u skladu sa ovim zakonom. Postoje i drugačije procjene, znatno više, no u nedostatku kritičke provjere, Žerjavićeve brojke, koje su identične brojkama srpskog emigrantskog demografa Kočovića, ostaju do sada neoborene. Na jednoj strani bili su pobornici nastavka korištenja jednosmjerne struje među kojima je bio i Tomas Edison. U tom elitnom društvu Tesla je najmlađi rođen 1856. Imali smo jezik, ali nismo pismo, imali smo geografsku spoznaju, ne i zemljopisnu kartu.

[Cure za jednu noć zagreb|Devojke za sex novi sad|Posao u inozemstvu bez znanja jezika]






Oznake: Cetingrada, Rakovice, Saborskoga, Slunja, i, Veljuna

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.