< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

a sta da vam kazem... sve cete vidit...


NEW POSTOVI ĆE NAKON 50 KOMOVA!!! :D

|Linkovi|

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Get your own playlist at snapdrive.net!

||

o nama...

ime... Marko
prezime... Šolaja
nadimak... Šola
datum rodenja... 26.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Tehnicka skola Bjelovar
smijer... Elektrotehnicar
razred... 2.b
stanje... neam curu...
boja ociju... plava... (ubojita kombinacija)...
visina... trenutno 182 al budem do 185... valjd...
tezina... malo debel al skinut cemo to do bazena... haha... salim se... ja sam si savrsen... (sto se tice tezine)
glazba... vise manje rock... al i domacu glazbu volim poslusat...
hobi... treniram nogomet (jao sta ce to bit)... hihi, naravno plivanje... bez toga nemoze...
volim... cure (brinete) xD, bavit se sportom, cokoladu (milka)...
ne volim... umisljene i plitke osobe...
ocekujte moju novu sliku... do tada pozz svima....
msn... sol-aja@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



ime... Mihael
prezime... Kovač
nadimak... Kova, Mimi....
datum rodenja... 23.07.1991.
mladost... 16 godina
zivim... u Bjelovaru
skola... Ekonomska i birotehnička Bjelovar
smijer... Ekonomist
razred... 2.c
stanje... free do jaja!! :D
boja ociju... Smeđa
visina... trenutno 176
tezina... 67 kg (već 4 god) :D, very built :D:D:D:D:D:D hehhehe
glazba... rock (YU, strani,domaći), cajke, pop, r'n'b, techno ..... strano jednom rječju
hobi... fudbal (treniram već 10 god), onda pc-gaming, skut tuning....
volim... Svoju seku Inu,pit, trčat, spavat, igrat pc, vozit se na skutu, malo šarafat po njemu i tak.....
ne volim... školu i profesore: :D::D:D:D
msn... m_im_bj@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

||

neki blogovi...
Iva
Kum
Koljega
Anchy
Vuckica
Car i Kum
Ema
Anita
Tina
Curke
Kreso
Medak
Marija
Ines-moja seka
Koljega Šola :D
Horvat
Janja
Pranjić
Žuža
Mare
Ela
Vale
Silvija
Tatjana
Luda Ivana



jos ce ih koljega dodat....

četvrtak|10.04.2008.

|nije vrijedno spomena...
|

evo sam...
jbt evo bas sam prije 5 min doso do bloga...
i reko nekak malo komentara...
opet je koljega piso bio post.... hehe...
pa nismo vam se duga javljali...
jbg skola, treninzi, rezne druge obaveze...
zbog toga se ispricavamo...
nadamo se da ce ubuduce bit cesci postovi, a i dulji postovi nego inace...

pa evo da ja krenem...
kod mene se dosta toga dogadalo zadnjih 2 tjedna...
i dobre i lose stvari... pa neznam od kud da pocnem...
pocela je nova polusezona... jbg opusteno smo usli u nju... tak da smo prvu tekmu popusili...
a nismo trebali... jbg... svakom se moze dogodit... 2 tekmu smo isto popusli ali protiv puno jace ekipe....
i to samo 1:0... sto je ok... makar smo mogli jos i pobjedit na kraju... al nvm...
i tako imo sam curu... jbg opet naglasavam imo...
vidio sam od pocetka da tesko da ce nes od te veze bit...
pa jbg... sto je bilo bilo je... da nije bilo nebi... jbg...
bit ce bolje... sad cu ja morat opet curu trazit... OMG... a mene niti jedna nece.... (trenutak slabosti)... lol
a nac ce se nes vec s vremenom... i tak... jos sam i sjebo nogu... sto znaci da nesmijem 2 tjedna trenirat....
joj kak sam zivcan zbog toga... jebala te noga.... a jbg... bolje da sam mirujem ta 2 tjedna... nego da se vratim treniranju odma pa ju jos vise sjebem... al ok.. proc ce...
jbt sutra je petak... i neam nastavu.... jeeeeeeeej.... bas sam happy zbog toga....
u subotu u grad ofc.... valjd se necu nalit ko deva... hehe... a jbg...
ak me ko bude trebo... ili bude htio da svratim negdje... posaljite mi poruku...
i tak... neda mi se vise pisat... mislim da sam i previse napiso... lol....
ae uzivajte svi... pozdrav: koljegi mom, kumu, Vučkici, Martini, Tini, Petri, Hajti, Lovri, Mariu, ekipi u gradu.... svima koji me poznaju... i vama u studiju i reziji... hehe... ae uzivajte... pusa ( samo dobrim curama )... hehe...


by: Šola

- 22:36 - Komentari (58) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.