jedan je Kolimor Stenli

Image Hosted by ImageShack.us

18.01.2006., srijeda

Obicaji u Srbadiji kod vernika verenika

Srbadija, zemlja gde se svi vole, i sve sto nastane - nastane iz ljubavi. AU !A da sve vernike verenike pitas da nabroje 10 Bozjih zapovesti, ne bi znali pola. Ne znam ni ja, ali nisam vernik. Zato znam ceo tim Dinama iz Zagreba, za koji sam navijao 1982-e godine. Evo kako to sve sa vernicima verenicima izgleda iz mog ugla...Elem, KRUNA LJUBAVI. Vencanje.Pa tu svako laze. Ukljucujuci i popa. Jedan /ako ne i oba/ od buducih supruznika laze u startu. Obicno se vencavaju kada devojka zakevi. I dok stomak raste, dogovara se sa popom, kako to sve obaviti. Ali avaj, mladozenja nije krsten !! Brzo ispod slamarice po lovu, i expresno ulazis u red odabranih !! Pop nesto naprica /verovatno zahvaljuje na lovi koju je dobio/, i krsten si !! Ok, dakle, mladozenja krsten, sada mogu pred oltar. Veseljko se vec rita u stomaku. Trazi se odgovarajuca vencanica, i prsten za blago natekle sake princeze koja ce se udati. UPS !! Kako je doslo do neplaniranog veseljka ?? Pukao kondom ?? Princeza pogresno izracunala neplodne dane ?? Namerno sacuvala spermu u kondomu, da ga navata na dete, pa kroz levak sipala corbuljak u rupicu ?Svaler nije izdrzao pod naletom sexipila, pa svrsio na jen-dva-tri ?? Buduci joj muz smisljeno probusio kondom ?? Slagao da ga je stavio, jer mu je djoka i onako k'o od gume ?? A ne...mozda je to dete nastalo smisljeno, planski. U trenutku vodjenja ljubavi. Pogledali su se u oci, dok je on bio u njoj, a ona mu rekla " zelim tvoje dete...", i njemu kanu suza od srece, i jos strasnije nastavise da vode ljubav , dok erupcija ljubavnog soka nije zavrsila u njoj...Onda su dugo lezali zagrljeni, gledajuci se...VOLIM TE, rece ona...On opet zaplaka..I JA TEBE, LJUBAVI MOJA...Aha, kurac moj, bas je bilo tako. Mislim da je on hteo bez kurtona, a njoj je sex sa njim vec toliko postao dosadan, da nije ni znala kada je u njoj, jer se preslisavala za ispit, blizio se januarski rok na faksu....Primetila da je svrsio tek kada se kao vo bacio pored nje, znojav i smrdljiv. A on misli "al sam dobro jebao!"
Vencanje. Biranje kuma i kume. U Srbadiji je obicaj da kuma mrzi mladu. I da mora da bolje izgleda od iste. A mlada uziva sto je u centru paznje, i sto je uterala kumi, udala se pre nje. A jos je i trudna. Mladozenja moze i go da se pojavi, ali bez brojanice oko sake - nikako !! Ako ima i oko vrata, to je vernik. Sada je u modi da mlada nabudzi sise na svadbi. Znaci, u crkvi samo sto ne izlete bradavice. Kuma sve to gleda sa gnusanjem, a sama je obucena kao nevaljala sekretarica iz nemackih dokumentarnih filmova o polnim organima i spajanju istih.. Malo malo, pa popravlja sav na carapi, dok orkestar koji ceka na kraju crkve mulja muda gledajuci kuminu guzu. Kum je verovatno vec jebao mladu, ako nije - jebace je. Pitanje vremena. Vecina svatova ga i pita :" A kako se mlada kara ? " Onda pop ih pita za vernost, i u dobru i u zlu, oboje slazu ne trepnuvsi - DA ! - pa se poljube, dok strinama i tetkama zasuze oci...A jebes i to sta pop prica, svi koji su dosli gledaju kako su druge zvanice obucene, i sta se promenilo od prosle svadbe /sahrane... "a pogledaj onu, obukla suknju do zemlje, a jebalo je pola grada", "au, al se Rale ugojio...sigurno od onih droga sto pije", "Vidi ga, vozi dzip, a do juce je valjao pljuge na pijaci...", "opet trudna ? Pa zar Mirko nije bio u Zambiji godinu dana ?? Mora da je mesarevo, petljaju oni odavno..." A pop ceka da se najede, /a mozda i najebe, nije zabranjeno/ i da stavi evrice u dzep...Ziveli mladenci !! Muzika - sviraj, pevaljka - mikrofon !!

jedan od hitova, ja narucio

Svadba ce da bude

Mislila sam da cu moci
bez tebe bar malo
nisam mogla jer mi srce
u tvome ostalo
2x

Ne mozes ti bez mene
to se zove ljubav prava
ljubav prava nema zaborava
2x

Ref. 2x
Pozvacemo kuma
i svatove lude
objavite svima
svadba ce da bude

Spremite se, spremite
familije nase
i za nasu srecu
podignite case
2x

Ne mozes ti bez mene
to se zove ljubav prava
ljubav prava nema zaborava
2x

Ref. 2x

Nemoj sa njim rekli su mi
i mama i tata
a ja njima da bez njega
ludilo me hvata

Ne mozes ti bez mene
to se zove ljubav prava
ljubav prava nema zaborava
2x

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sa racunarom sam podelio toliko toga /muziku, mejlove, fotke golisavih devojaka i ljubav prema fudbalu, beskonacne partije saha, neke od mojih tetovaza su nastale zahvaljujuci racunaru, ko zna sta jos/, tako da bih mogao jos po nesto..gnev, ljubav, otudjenje.


Martin Luther King
Image Hosted by ImageShack.us

Malcolm X
Image Hosted by ImageShack.us


Freedom
Image Hosted by ImageShack.us



mejl : str8_edge_bgd@yahoo.com
icq : 218-323-101


no Mc Donalds
no Coca Cola
no drugs
no alcohol
no smoke
no racism
no violence
no fur

Image Hosted by ImageShack.us

hocemo da gledamo fudbal,
da navijamo,
dosta maltretiranja !!

Image Hosted by ImageShack.us






Linkovi

istine

oh yes

there are worse things than
being alone
but it often takes decades
to realize this
and most often
when you do
it's too late
and there's nothing worse
than
too late.

-- Charles Bukowski

"ovo je jedno ludilo sastavljeno od bezbroj ludila na jednom mestu."

Kristijan Golubovic



"duhovno bogatstvo kao mera ljudskog bogatstva..."

Ljubodrag Duci Simonovic

OVAJ DECKO JE GENIJE

Mc Flex - Politicka

Ej dobri ljudi da vas pitam da li znate?
Ko je kintu zgrnuo na rachun vashe plate ?
Shto u secanjima davnim provodite sate?
Shto se plashite tate shto vas gleda iz palate...
Ko se ovde bogati od ratova i sankcija?
I ko ima monopol na brdo kombinacija?
Oruzje,nafta i vagoni heroina,
Kome smeshka se brk kada nestane benzina ?
Iznudjeni prihodi za vladajucu stranku
Prvo idu na pranje pa u Kiparsku banku !
Pijavice nashu krv sisaju na slamku,
Zashto ne kazemo dosta ovom krvavom danku ?
Kad cemo vec jednom da ukapiramo stvari?
Da dok vozi se Ferari mi se vozimo na kari !
Da dok drugi pare troshe mi se osecamo loshe,
Ili je to nama sve okruglo pa na coshe ?
Zashto RTS stalno shiri laznu vest?
I kad kaze jedan mrtav onda znaj da je shest!
Da montiraju prichu sluchaj sasvim je chest
Sa tim specijalnim efektima zreli su za FEST!
Zashto kanal prvi uvek isto sranje mrvi?
Pa nam pricha da je izlaz gde su potoci krvi !
Zashto Studio Be kaze iste vesti sve,
Samo umesto Slobo - kaze napred Vuk ALE ???
Ko je ubio Kneleta, Vukovica, Gishku?
I ko ispod mantila stavlja hekler pod mishku ?
Zashto Odredi Smrti likvidiraju po spisku?
Ko u ovom gradu vrshi neprestanu chistku ?
Zashto kupi vojska - zashto bije murija?
Ko ce da mi kaze shto je smetao Curuvija ?
Ko je josh to video da banke daju pare?
Posle svega su se shtedishe napushile kare !
Radnici i radnice ne budite gladnice,
I umereno troshite vashe bedne nadnice !
Jogurta i hleba pa da letimo do neba,
Ako to nam je dosta ONDA TAKO NAM I TREBA !!!

Ja stvarno nemam pojma o chemu se radi,
Ajde molim vas mi recite ko za koga radi !
Ja stvarno nemam pojma o chemu se radi,
Ajde molim vas mi recite ko za koga radi !

Flex spontano : NEKA GA PUSHE SVI LOPOVI U OVOJ ZEMLJI !!!

Dok pobede slavimo u govnima se davimo,
Kad cemo vec jednom da na papir sve to stavimo?
Manje da se zalimo, sa uspehom se hvalimo,
Il' jedino shto ostaje da odavde palimo !
Da li smo svesni sada shta se s'nama dogadja?
Da li nas nepravda uopshte i pogadja ?!
Da li smo besni ,teshke prevare svesni ?
Ovaj FITILJ je spreman ZATO BRZO GA KRESNI !!!
Da se chuje detonacija - smena generacija
Necu da mi zivot bude jebena kreacija...
Politichara kvarnih koji rade za CIU (C.I.A.),
Krvozednih kerova shto vole da nas biju...
Zbog par mica vutre iz sve snage klince udri,
Kada Odeljenje 4. je monopol na gudri,
Bela kuca,Beli dvor - chekam brzi odgovor,
O podeli Srbije sklopili su dogovor !
Jer oni bi sve dali samo (da bi) ostali na vlasti,
Zato Sloba ce Klintona sa Sandzakom da chasti !
Nemojte da verujete kad vas Djindjic bari,
Jer on je ko Miloshevic njihov - pali
Ubacheni shpijun koji shkolovan je preko,
Ko i njegov kum ,lopov Milan Beko !
Narodne svetinje prodale avetinje,
Zato tone shiptara prelaze Prokletije,
I NIJE IM DOSTA SHTO SU PRODALI SVE
KRAJINA,KOSOVO,DEJTON,RAMBUJE !!!

Flex opet spontano - ovaj put odlepio skroz: MAMU VAM JEBEM U PICHKU !!!
SUTRA KAD DODJE D.B. NA GAJBU KAZACU IM : PUSHITE MI BRE KURAC MAMU
VAM JEBEM U PICHKU !!!"



PRVI SPOT KOJI SAM ZGOTIVIO I PESMA KOJA ME JE SUTNULA U MOZAK

the smiths

What Difference Does It Make ?

All men have secrets and here is mine
So let it be known
For we have been through hell and high tide
I think I can rely on you ...
And yet you start to recoil
Heavy words are so lightly thrown
But still I’d leap in front of a flying bullet for you

So, what difference does it make ?
So, what difference does it make ?
It makes none, ah
But now you have gone, ah
And you must be looking very old tonight

The devil will find work for idle hands to do
I stole and I lied, and why ?
Because you asked me to !
But now you make me feel so ashamed
Because I’ve only got two hands
Well, I’m still fond of you, oh-ho-oh

So, what difference does it make ?
Oh, what difference does it make ?
Oh, it makes none, ah
But now you have gone, ah
And your prejudice won’t keep you warm tonight

Oh ...
Oh, the devil will find work for idle hands to do
I stole, and then I lied
Just because you asked me to
But now you know the truth about me
You won’t see me anymore
Well, I’m still fond of you, oh-ho-oh

But no more apologies
No, no more apologies
Oh, ’cause I’m too tired
I’m so sick and tired, oh
And I’m feeling very sick and ill today, oh
But I’m still fond of you, oh-ho-oh

Oh, my sacred one ...
Oh ...





RASISTI SVIH ZEMALJA
PUSITE IM KITU.


Da Lench Mob

Fuck You and Your Heroes



Elvis - Buck him with my shotgun!!!
Elvis - Buck Buck Buck Buck!!



Does Polly want a cracker? Fuck no, she a zero
And I ain't with the rednecked hero
I'm glad that Lincoln got bucked in the face
We shoulda been free in the first place
Now let me drop it like it should be dropped
and watch Rocky Marciano's assed get mopped
[Madonna, you mutherfuckin' slut
You could show ya butt, and Jimmy STILL won't get up]
The Beatles, I just can't fade
Get the mutherfuckin raid, Bone, we got roaches
[And Fonzie can't rumble]
And by the way you can have Bryant Gumble
Babe Ruth was good against the white boys
But he couldn't hit a nigga like Doc Gooden
Marylin Monroe was a ho to the Kennedy's
Don't worry - J.D. know the enemy
And I'll point 'em out if ya don't know 'em
[And tell Uncle Sam that I'm lookin' for 'em]
Cause we don't bow down to no zeros
And I'll say - fuck you and your heroes!!



(I'll snap your red-assed neck you motherfuckin perpetratin bitch)



Now, who's the next maggot
George Washington, he wore a wig like a faggot
Just like Rock Hudson
Him and Liberace' both like butts and dicks
Gobbled up nuts like chicks
T-Bones on the mutherfuckin' mix
Don't talk about Bird and all his scorin'
Cause I'll say Magic, Ewing, Jordon
Olajuwon, Isiah and Barkley
[Now bitch don't start me]
You ask me if I like Arsenio
Mutherfucker NO!!
Take it from the Lench Mob
Elvis is Dead as a Doorknob
Never been caught, for all the songs he stole
[And you put James Brown on parole?]
I know the deal - you hate to see the Black race
Win the mutherfuckin race
Cause you still think we're Negroes
But I say - fuck you and your heroes!!!!!

STRAJKACKI ODBOR

Subota je Radov dan

sinoc sam se ubio,
zato sad je bunilo,
subota je dan za fudbal
to je pravo ludilo...

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar..

Svi su sad na Banjici,
Beograd je u panici,
united force, united force,
poklono mu zivot svoj..

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar..

teget, svetlo plava,
to je boja prava
i jos malo zute,
za sve nase glave lude...

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar....

Subota je, napred RAD !






Site Meter