jedan je Kolimor Stenli

Image Hosted by ImageShack.us

15.01.2006., nedjelja

U afektu. Ali necu olaksavajucu okolnost zbog toga.

Blog sam poceo da pisem jer me je mrzelo da se snimam na diktafon, a mogu dizajn / za sta nikada nisam bio nadaren, a privlacilo me je/ da uredjujem kako zelim...Prvo nisam znao kako ce neko uopste znati da pisem blog,jer nikome od ortaka nisam rekao, ali svejedno, valjda postoji neka fora, koju jos nisam provalio. I ok, krenulo je kako je krenulo...Razni ljudi, bezbroj blogova...Nikada nisam brisao zajedljive i uvredljive /po mene/ komentare, jer sam operisan od sujete i ego tripa.../Hoces da se bijes ? Dodji decko...Intelektualno ? Izadji na crtu...Los si covek, cim imas tu potrebu da drugome uteras od pozadi,na ovaj ili onaj nacin a jos nemas nikakve koristi od toga.../ Takodje, nekoliko puta sam pao u iskusenje da nekome napisem nesto preko kurca, kada se iznerviram, i otkucam komentar - i obrisem ga. Gubljenje vremena, a i cemu to...Znam koliko znam. Kome se ne svidja, niko ga ne tera da cita...Ali, onda su pocele da me fasciniraju naizgled sitne stvari kod blogera...Prvo, utrkivanje ko ce koliko komentara imati, opsednutost time...Drugo, kako dospeti na OLMOST KUL LISTU, i daj Boze, na KUL LISTU. Trece, kako muvati ribe preko bloga /i obratno/. Pa BLOG SUSRETI, upoznavanja, logorovanja, nosenje stafete blogera.Ok je to, ja sam za socijalizaciju. Upoznavanje zanimljivih ljudi, sjajno. Ali nesto mi tu...usiljeno.
Provalio sam da se opet sve svodi na ono /cast izuzetcima/ - "slusam te, citam, ali pozuri sa tim, imam JA nesto vazno da ispricam i napisem." Samo se ceka svoj red za pricu. Ne cita se dublje...Pa ne pisem blog zato sto mi je dosadno, vec zato sto bih sa nepoznatim ljudima hteo podeliti nesto, i cuti misljenje. To je kao grupna terapija na Studentskoj poliklinici, na koju sam isao 5 godina. Studenti iz potpuno razlicitih prica, zivotnog okruzenja, gomilom realnih problema, ljudi koje bi tesko upoznao u ekipi medju kojim se krecem... ucestvuju svojim misljenjem na postojeci problem ili dobro raspolozenje pojedinca. Ali ga SKROZ SASLUSAJU !! Saslusati drugog je umetnost. Ali, ali, ali...jebes to, hocu biti KUL BLOGER !!!
Sex je pokretac. Svega. Svi bi da se jebu. Kljuc uspeha. Pisite kako se jebete. Koji ves nosite, sta vas pali. Mislim da ce KUL LISTA razmotriti ulazak u istu.
Opet, naisao sam na gomilu iskrenih blogova...Citao sam blog neke devojke iz BG, koja nema komentare, zanima je lingvistika. I pise o tome. Ostavio sam joj komentar, bilo mi je drago da je boli kita za " BLOG SLAVU". Blog sam kapirao kao sjajnu stvar za pisanje najrazlicitijih stvari, i za pozitivnu polemiku i razmenu misljenja...A vremenom sam shvatio da vecina tezi tom vrhu, da im se blog nadje na naslovnici...Pa nije frka, stavicu svoj blog kao grafit, otkucati ga i stavljati po sanducima za postu, obavestiti sve koji me znaju, i bice komentara za OLMOST KUL LISTU. Jos ako sam nesto jebao tih dana /stvarno ili u masti, nebitno/, bicu i KUL. A to je valjda poenta? Biti KUL ??
- 16:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sa racunarom sam podelio toliko toga /muziku, mejlove, fotke golisavih devojaka i ljubav prema fudbalu, beskonacne partije saha, neke od mojih tetovaza su nastale zahvaljujuci racunaru, ko zna sta jos/, tako da bih mogao jos po nesto..gnev, ljubav, otudjenje.


Martin Luther King
Image Hosted by ImageShack.us

Malcolm X
Image Hosted by ImageShack.us


Freedom
Image Hosted by ImageShack.us



mejl : str8_edge_bgd@yahoo.com
icq : 218-323-101


no Mc Donalds
no Coca Cola
no drugs
no alcohol
no smoke
no racism
no violence
no fur

Image Hosted by ImageShack.us

hocemo da gledamo fudbal,
da navijamo,
dosta maltretiranja !!

Image Hosted by ImageShack.us






Linkovi

istine

oh yes

there are worse things than
being alone
but it often takes decades
to realize this
and most often
when you do
it's too late
and there's nothing worse
than
too late.

-- Charles Bukowski

"ovo je jedno ludilo sastavljeno od bezbroj ludila na jednom mestu."

Kristijan Golubovic



"duhovno bogatstvo kao mera ljudskog bogatstva..."

Ljubodrag Duci Simonovic

OVAJ DECKO JE GENIJE

Mc Flex - Politicka

Ej dobri ljudi da vas pitam da li znate?
Ko je kintu zgrnuo na rachun vashe plate ?
Shto u secanjima davnim provodite sate?
Shto se plashite tate shto vas gleda iz palate...
Ko se ovde bogati od ratova i sankcija?
I ko ima monopol na brdo kombinacija?
Oruzje,nafta i vagoni heroina,
Kome smeshka se brk kada nestane benzina ?
Iznudjeni prihodi za vladajucu stranku
Prvo idu na pranje pa u Kiparsku banku !
Pijavice nashu krv sisaju na slamku,
Zashto ne kazemo dosta ovom krvavom danku ?
Kad cemo vec jednom da ukapiramo stvari?
Da dok vozi se Ferari mi se vozimo na kari !
Da dok drugi pare troshe mi se osecamo loshe,
Ili je to nama sve okruglo pa na coshe ?
Zashto RTS stalno shiri laznu vest?
I kad kaze jedan mrtav onda znaj da je shest!
Da montiraju prichu sluchaj sasvim je chest
Sa tim specijalnim efektima zreli su za FEST!
Zashto kanal prvi uvek isto sranje mrvi?
Pa nam pricha da je izlaz gde su potoci krvi !
Zashto Studio Be kaze iste vesti sve,
Samo umesto Slobo - kaze napred Vuk ALE ???
Ko je ubio Kneleta, Vukovica, Gishku?
I ko ispod mantila stavlja hekler pod mishku ?
Zashto Odredi Smrti likvidiraju po spisku?
Ko u ovom gradu vrshi neprestanu chistku ?
Zashto kupi vojska - zashto bije murija?
Ko ce da mi kaze shto je smetao Curuvija ?
Ko je josh to video da banke daju pare?
Posle svega su se shtedishe napushile kare !
Radnici i radnice ne budite gladnice,
I umereno troshite vashe bedne nadnice !
Jogurta i hleba pa da letimo do neba,
Ako to nam je dosta ONDA TAKO NAM I TREBA !!!

Ja stvarno nemam pojma o chemu se radi,
Ajde molim vas mi recite ko za koga radi !
Ja stvarno nemam pojma o chemu se radi,
Ajde molim vas mi recite ko za koga radi !

Flex spontano : NEKA GA PUSHE SVI LOPOVI U OVOJ ZEMLJI !!!

Dok pobede slavimo u govnima se davimo,
Kad cemo vec jednom da na papir sve to stavimo?
Manje da se zalimo, sa uspehom se hvalimo,
Il' jedino shto ostaje da odavde palimo !
Da li smo svesni sada shta se s'nama dogadja?
Da li nas nepravda uopshte i pogadja ?!
Da li smo besni ,teshke prevare svesni ?
Ovaj FITILJ je spreman ZATO BRZO GA KRESNI !!!
Da se chuje detonacija - smena generacija
Necu da mi zivot bude jebena kreacija...
Politichara kvarnih koji rade za CIU (C.I.A.),
Krvozednih kerova shto vole da nas biju...
Zbog par mica vutre iz sve snage klince udri,
Kada Odeljenje 4. je monopol na gudri,
Bela kuca,Beli dvor - chekam brzi odgovor,
O podeli Srbije sklopili su dogovor !
Jer oni bi sve dali samo (da bi) ostali na vlasti,
Zato Sloba ce Klintona sa Sandzakom da chasti !
Nemojte da verujete kad vas Djindjic bari,
Jer on je ko Miloshevic njihov - pali
Ubacheni shpijun koji shkolovan je preko,
Ko i njegov kum ,lopov Milan Beko !
Narodne svetinje prodale avetinje,
Zato tone shiptara prelaze Prokletije,
I NIJE IM DOSTA SHTO SU PRODALI SVE
KRAJINA,KOSOVO,DEJTON,RAMBUJE !!!

Flex opet spontano - ovaj put odlepio skroz: MAMU VAM JEBEM U PICHKU !!!
SUTRA KAD DODJE D.B. NA GAJBU KAZACU IM : PUSHITE MI BRE KURAC MAMU
VAM JEBEM U PICHKU !!!"



PRVI SPOT KOJI SAM ZGOTIVIO I PESMA KOJA ME JE SUTNULA U MOZAK

the smiths

What Difference Does It Make ?

All men have secrets and here is mine
So let it be known
For we have been through hell and high tide
I think I can rely on you ...
And yet you start to recoil
Heavy words are so lightly thrown
But still I’d leap in front of a flying bullet for you

So, what difference does it make ?
So, what difference does it make ?
It makes none, ah
But now you have gone, ah
And you must be looking very old tonight

The devil will find work for idle hands to do
I stole and I lied, and why ?
Because you asked me to !
But now you make me feel so ashamed
Because I’ve only got two hands
Well, I’m still fond of you, oh-ho-oh

So, what difference does it make ?
Oh, what difference does it make ?
Oh, it makes none, ah
But now you have gone, ah
And your prejudice won’t keep you warm tonight

Oh ...
Oh, the devil will find work for idle hands to do
I stole, and then I lied
Just because you asked me to
But now you know the truth about me
You won’t see me anymore
Well, I’m still fond of you, oh-ho-oh

But no more apologies
No, no more apologies
Oh, ’cause I’m too tired
I’m so sick and tired, oh
And I’m feeling very sick and ill today, oh
But I’m still fond of you, oh-ho-oh

Oh, my sacred one ...
Oh ...





RASISTI SVIH ZEMALJA
PUSITE IM KITU.


Da Lench Mob

Fuck You and Your Heroes



Elvis - Buck him with my shotgun!!!
Elvis - Buck Buck Buck Buck!!



Does Polly want a cracker? Fuck no, she a zero
And I ain't with the rednecked hero
I'm glad that Lincoln got bucked in the face
We shoulda been free in the first place
Now let me drop it like it should be dropped
and watch Rocky Marciano's assed get mopped
[Madonna, you mutherfuckin' slut
You could show ya butt, and Jimmy STILL won't get up]
The Beatles, I just can't fade
Get the mutherfuckin raid, Bone, we got roaches
[And Fonzie can't rumble]
And by the way you can have Bryant Gumble
Babe Ruth was good against the white boys
But he couldn't hit a nigga like Doc Gooden
Marylin Monroe was a ho to the Kennedy's
Don't worry - J.D. know the enemy
And I'll point 'em out if ya don't know 'em
[And tell Uncle Sam that I'm lookin' for 'em]
Cause we don't bow down to no zeros
And I'll say - fuck you and your heroes!!



(I'll snap your red-assed neck you motherfuckin perpetratin bitch)



Now, who's the next maggot
George Washington, he wore a wig like a faggot
Just like Rock Hudson
Him and Liberace' both like butts and dicks
Gobbled up nuts like chicks
T-Bones on the mutherfuckin' mix
Don't talk about Bird and all his scorin'
Cause I'll say Magic, Ewing, Jordon
Olajuwon, Isiah and Barkley
[Now bitch don't start me]
You ask me if I like Arsenio
Mutherfucker NO!!
Take it from the Lench Mob
Elvis is Dead as a Doorknob
Never been caught, for all the songs he stole
[And you put James Brown on parole?]
I know the deal - you hate to see the Black race
Win the mutherfuckin race
Cause you still think we're Negroes
But I say - fuck you and your heroes!!!!!

STRAJKACKI ODBOR

Subota je Radov dan

sinoc sam se ubio,
zato sad je bunilo,
subota je dan za fudbal
to je pravo ludilo...

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar..

Svi su sad na Banjici,
Beograd je u panici,
united force, united force,
poklono mu zivot svoj..

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar..

teget, svetlo plava,
to je boja prava
i jos malo zute,
za sve nase glave lude...

Subota je Radov dan,
pobeda je nama dar....

Subota je, napred RAD !






Site Meter