ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ej ljudovi....ovo će biti blog o...svemu...tu ćete pronač sve o nama, čuti naše novosti, ljubavne jade....ma sve....nadam se da ćete uživat...pusach svima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

evo da vam spomenem neke ljude koji nama puno znače u životu (neki su zajednički)

by: Iva;)

Mario- moj dragi, vojim ga puno puno..a kaj ću snjim kad je moje šašavo plavo;)
Marina- moj ljubek, isto ju jako volim
Manuela- moja "seka", frendica i sve najbolje....ludo moje...
Marko- moj best frend, Lucas, ludo šašavo i živi život
Marija- moja luda Mare, kaj bi ja bez nje,njenih šalića....;)
Martina- moja luda sestrična, smotano pa živi al...ništa bez nje
Katarina-Martinina sekica;) sve naj naj o njoj
Ksenija- moj Ernest, cura koju jakoooo volim, nema zabave bez nje
Tea, Anamarija 2x, Matilda, Darija, Ivana, Amanda, Vita- čiste 5-ice
Ivan- moj "braco", ludi dečko, sve najbolje..plavuša..
Filip A, Liba- luđaci svoje vrste (sve sam rekla;))

biseri...foredeaddeadnaughtyzujo
teacher:ajoj, ispustila sam to,ah pobjeglo mi je,a šta ćeš svakom se desi(misli na tekst)

teacher:hvala ti za tvoje usluge matearolleyes

teacher:pa pogle duža su pitanja nego tvoji odgovori,pa taj papir i sve skupa izgleda ko da si se spremala na wc s njim(in the move drugi put piši opširnije)belj

teacher: i štaš napravit???
teacher:zgusite te kompjutere(ma daj nismo znali da ih treba zgusiti)rolleyes

teacher:ja sam rekla tko prvi stisne...lud
(htjela je reč tko prbi pisne...)

teacher:psst,tiho,nemojte trošiti mene i Željku,trošite svoje telefone doma!!!!!!!!(izričita naredba)

teacher:oooo now it s turn to miss Prea( fulala si mislimo da se zove Tea)

teacher:dakle,dakle(siguran pogled),Američka tvrtka Mikroskop,hm oprostite Microsoftno

NASTAVAK BISERA

zujoteacher:"Šta,šta je sad,koji vam je danas?Šta mislite ako je petak da je sve dopušteno?"headbang

teacher:"I jel idete ovaj vikend na đokeje?"naughtypjeva(ZBUNJENI POGLEDI) SVI U ISTI GLAS:"Kakve đokeje?"teacher:"Pa u Minotaur!"svi: "to su dj-i,profesorice." teacher:"svejedno..."

teacher:"Ma znam da imam NEŠTO s Hrvojem!"(profa se odala)greedy

teacher iz poduzetništva:"Znate šta,država vam voli male,a bome i ja!"(opa tri puta hura za nju,misli na poduzetnike)

teacher:"Ma ne znate vi kako je to danas sa istrošenom robom."nutnut

teacher:"Šta dečki ne možete se strpiti do ručka i jesti,stignete još... "ucenik:"Pravi muškarac jede pet puta na dan. "ucenica:"Pa onda sam ja pravi muškarac".headbangheadbang

na satu povijesti učenik ima prezentaciju o Bunjevcima i Šokcima,slika koju ima je stara i dosta razvučena ucenica:(zbunjeni pogled)"Profesorice a zašto su oni svi bili tako mali?"bangbang

teacher :(malo jača žena) na sebi ima zelenkaso-sivu
majcu,ucenica:"Pogle je,izgleda ko pistacija"(a bome je i tako građena)smijehsmijehnaughtynut

profesorica ispituje jednu curu i ova joj priča o pravima...
prof: pa da imaš prava i obveze prema roditeljima, profesorima, i prema policajcu kad te policajac nešto tamo...
(ugl. NEŠTO TAMO;) )...

teacher:sada ćemo nacrtati nešto na apcisi. ucenik:aha na sisi! teacher:molim?mi ovdje radimo matematiku ucenik:ali profesorice ja stalno mislim na sisu(bolje bi mu bilo da misli na apcisu)thumbupthumbup

teacher:i reci mi protiv čega je Pasteur otkrio cjepivo? ucenik(razmišlja,mozga,ali ne ide mu) teacher:pa protiv čega ti cjepiš svoga psa? ucenik:pa,pa, protiv gripe ga cijepim!deaddeadnutnut(malo je slagao protiv čega ga cijepilaze)

teacher:šta sada stojiš ko Djevica Marija,pa rekla sam ti da to riješiš!!!(a ja mislila da se kaže drvena Marija)rolleyeseek

teacher:Gle je opet,šta opet pričaš dobit ćete ti i kolegica opomenu! ucenica:Ali profesorice ne pričam,nešto mi je upalo u oko. teacher:Ne čudim se uopće,pa kad toliko pričaš čudi me da ti nije cijeli roj muha i buba uletio,koliko se okrećeš!!!!!njami

teacher:A šta bi to značilo la ambulanca-hitna kola,jelde?




subota, 22.03.2008.

SRETAN USKRS!!!!!!!!!





SRETAN VAM USKRS SVIMA...SVE NAJBOLJE VAMA I VAŠIM OBITELJIMA...


- 23:01 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.