09.10.2006. / ponedjeljak

ej

evo sad sam se upravo vratila s treninga...bilo mi je super...naravno udarale smo u vrecu...heh napokon imam svoje rukavice i vrecu za boks doma pa sad treniram...udaram ja u vrecu a marko iza mene i kaze on meni dajana i pokaze na moje dupe koje je okrenuto bas prema njemu a ja njemu perverznjak jedan blesavi...heheh...ludlud mah sve u svemu danas mi je bilo suuuuper...sad sam malo starog izubijala al nema veze...kaze on meni da cu ja njih sve pobit ak ovak nastavim..hehesmijeh
ja sam sretna i zaljubljenacerektak i treba...mah...looda sam...zelim neku ozbiljnu vezu a ne sve ove glopusti koje sam do sad imala...tj imala sam 1 ozbiljnu vezu sve ostale nemogu ni nazvat bas vezom...sve je to prolazno naravno u mojim godinama...al ipak zelim nesto ozbiljnije...heh...cekam decka s kojim cu tu zelju i ostvarit...dobro do tad cu ja barit druge heheludcerekludfakat sam blesava do jaja...e fakat ono...nemam kaj zanimljivog za pisat...stoga pozz i velika pusa svimaaaaa...a posebno jednom decku...cerekludkiss


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.