08.10.2006. / nedjelja

hello

ej ljudi...sad sam upravo dosla doma...jucer sam bila s darijom i danas al sam ga danas odkantala jer volim nekog drugog...yeaah
i neznam kaj da vam napisem osim da je meni super...u subotu sam bila na treningu samo smo ja i ana odlucile da cemo ic taj dan u teretanu jer je subotom trening prenaporan...hehe...kak se mi izvucemo...e stvarno neznam kaj da vise napisem osim da moram ic strebat zemljopis za sutra jer nemam blage a imam 2 sata tak da ce sve stic pitat...a tak mi se neda...ja i knjiga?ko krava i balet...hehe...ma ajd idem mozda i naucim nekaj ak pogledam u knjigu bar jednom u zivotu...pusa svima(nini,tini,vale,darinki,ani i naravno preslatkom v******)hehe...pozz&kizza


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.