03.10.2006. / utorak

ej

ej ljudi...znam da vam se nisam dugo javljala al bas i nisam imala vremena...zadnjih par dana svasta se događalo i neda mi se bas sve pisat jer ce post bit jako dugacak...opet imam puno ponuda za hodanje...ovak dario i jos jedan darijolud andrej i antonijo...eh a ja ocu bit s jozom svi mi kazu da imam sanse s njim al ja nisam saigurna u to...neznam jel imam sanse s njim...i tak...tj vjerovatno i imam sanse s jozom(s treninga) uf kako je zgodaaaaaaaaaan...nemogu prestat razmisljat o njemu...e da i on je saznao da se ja palim na njega...hehe...aaaaaaaa kaaaaaaaaaaak jeeeeee zgooooodan...jucer sam bila na treningu i malo smo udarale vrecu meni je zato ukocena ruka jer sam prejako udarala...a onda smo natjeravale jožu po ringu...jebote kak je brz al sma ga udarila u nos a onaj njegov pogled nekon toga...jao malo je falilo da mu kazem volim te!!!e bila sam tak blizu da mu to kazem...al dobro da nisam e da i na pocetku treninga ja i ana stojimo kod brzinki i ja gledam u jožu i divim mu se a ana je govorila cijelo vrijeme kak dominik ima dobre noge...i tiho ja kazem(za jožu) kak si zgodan majku ti tvoju...dobro da me niko nije cuo jer da je istrcala bi iz kluba i nikad se vise nebih vratila...volim jožu...volim ga...volim ga...volim ga.....aaaaaaaaaaaaaaaa....i'm in love cerek jao...sorry kaj sam dosadna al fakat ga volim...luda sam za njim...pusa svima:ani,nini,dadi,tini a navjeca prezgoooooodnom komadu i pol joži... kisskiss


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.