13.09.2006. / srijeda

hey

ej ljudi danas mi je bilo tak jebeno...isle ja i ana upisat se na box vise nije kick boxing sad smo se upisale na box...al prije toga smo isle u parkic na okretistu u dubravi zapusit si jednu i pojele sladoled...nakon tog otisle smo u klub u treniraler smo sat i pol trener nam se zove dalibor al ima ih vise jedan je leonardo(vlasnik kluba) bio je drzavni prvak...uglavnom ja i ana smo bile jedine cure...jeeee...dok smo ja i ana trenirale decki su nam cijelo vrijeme fućkali...uuuuu koji komadi...e tak dobra tijela imaju i svi s kojima treniramo imaju oko 17...kad smo se ja i ana osle istusirat i presvuc u svoju svlacionu dode neki decko stane i kaze jao cure kak ste zgodne a mi ostaleeekwow kak je decko zgodan...e da i kad se ana tusirala izade ona u svacionu u rucniku a njezin grudnjak na klupi ono ulazi drugi trener leonrado i kao joj sorry cure nisam znao da ste tu daj mi upali ono svijetlo tam...a mi krepale od smijeha...uglavnom bilo mi je prejebeno na treningu imale smo trening od 19.00 do 20.30 sutra cemo mozda imat dulje...fakat mi je jebeno na treningu...jedva cekam...a najbolje mi je udarat vrecu i ujedno gledat decke...a kaj ste mislili...mah suuuuuuuuuuuuuuuuper mi je...btw nisam vise s xxx deckom slobodna sam ko ptica a zato mi se poceo neko drugi svidjat iako xxx-a necu zaboravit jer ga mozda ali mozda jos uvijek volim...pozz&kiss sviiima


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.