31.08.2006. / četvrtak

heeeeej

hej ljudi,znam,nisam vam se dugo javljala,ali bio mi je iskljucen internet...Napokon mogu ic van...i jedva sam nagovorila staru da me pusti u skolu...e nemogu vjerovat inace se pravim da sam bolesna kak nebi isla u skolu a sad molim da me pusti...mah...uglavnom bila sam s martinom u dubravi u nedjelju i radila sam sve kaj nisam smijela(zbog bolesti)da i ja bi trebala mirovat al izlazim van i pijem ono kaj ne smijem...jucer smo martina i ja bile na zadnjoj doso harni i nije nas pustio doma,i nije mi htio vratit mob pa sma mu ja nekak uspjela uzet,nakon toga doso čolo i tak...ja otisla doma i nije mi se dalo cekat bus s martinom ona otisla 10 minuta poslje mene...mah uglavnom bilo mi je super...pozz&kiss svima ali najveca jednom decku...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.