11.08.2006. / petak

hej ljudi

Image Hosted by ImageShack.usevo i danas sam sjebana,tuzna osijecam prazninu u sebi...ma ne boli mene to kaj me nije volio...nego to kaj mi je to reko prek poruke(uzas!!!)i to kaj mi je cijelo vrijeme lagao koji je kurac uopce bio samnom ak me nije volio...neznam kaj mu je to znacilo...ma on je budala...jos ga necu neko vrijeme preboljet...trenutno ga volim,ali i mrzim zbog toga sta mi je napravio...ali necu razbijat glavu zbog jednog obicnog seronje,koji nezna kaj je ljubav,a ja mu nisam ni bila jedina cura imao ih je sto posto on jos a znam za jednu...zove se sandra...mah necu vise razbijat glavu o tome...pokusat cu ga zaboravit iako ce to bit nemoguce...btw danas idem spavat kod ane bit ce nam ludo...e da i dansa cu saznat zakaj me ostavio i zakaj je uopce bio samnom...ali osvetit cu mu se na najgori moguci nacin...sjebat cu mu sve veze koje ce imat,i jos puno toga...patim ja patit ce i on...on je bio gad e pa mogu i ja bit gadura...(valjda)hahaha...idem sad sutra vam napisem novi postic...pusaaaaaaaaaaa


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.