kokteli za tople ljetne dane

15.05.2005., nedjelja

evo ovaj koktel cu nazvati electro green

ej pozdrav evo malo sam dosao k sebi od silnih festa od rođendana(12.05)pa tako evo sad vam se javljam malo smo na ročkasu mutili koktele i meni jedan dobar ;

uzmeš

1dec juice
1/2dec zelene vigor votke
1 dec tropic soka

Sipajte juice i 4kocke leda u sheker i dobro protresti dok se led ne raspadne .Dodati votku i jos malo promjesati, sipati u čašu i zalit sa tropicom(i ne mjesati) za dekoraciju stavit fetu limete u čašu da pusti kiselinu.Za ukrasit casu prije icega namazati rub limetom i umociti u secer nekih 1/2cm(ovaj se nepije na slamku)

- 11:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdije čete nači razne zanimljivosti o koktelima i njihove recepte...

Free Site Counter
Free Site Counter




codebase="http://client1.sigmachat.com/current/"
code="Client.class" archive="scclient_hr.zip"
width=600 height=400 MAYSCRIPT>






The WeatherPixie TEMEPERATURA U PULI NA AERODROMU

Marina


Na Bozicno jutro, sneno i mutno,
U kaputu ocevom, malcice prevelikom,
Dosao sam na njena vrata,
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina,
Imala je oci boje vena, boje vena, boje Dunava.
U je, U je, je, boje vena boje Dunava,
U je, u je, je.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.

Ja ne mogu bez nje, Boze Boze, spasi me,
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.