kokteli za tople ljetne dane

29.04.2005., petak

KIKIRIKI I PIVO

E LJUDI STE PROBALI KAD KIKIRIKI I PIVO TO JE NEŠTO NAJBOLJE ŠTA MOŽEŠ POPITI I POJESTI U VRUČIM LJETNIM DANIMA... :0) SEE YOU

- 23:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

KAMIKAZA

*4CL VODKA
*2CL COINTREAU
*1CL SOK OD LIMUNA
PRIPREMA:SVE SMUTITI U SHAKERU I POSLUŽITI U ČAŠE ZA DEKORACIJU FETA LIMUNA!

- 23:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

POZDRAV JOŠ JEDNOM...

...evo samo se javljam nemam sad vremena za nov koktel---

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.04.2005., četvrtak

PINK LADY



*4CL GIN
*2CL LEMON JUICE
*1CL GRENADINE SYRUP
Priprema se u shakeru u čaši za koktele,a za dekoraciju staviti voće po želji!


- 21:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

YOU AND ME

*2cl cointreau
*1cl lemon juice
*3cl grapefruit juice
*limunada
ČAŠA:za vino
DEKORACIJA:limun
PRIPREMA:Sve dobro izmješati i dodati limunadu po želji!

- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

HLADNO PIVO

...Evo prijatelji moji dragi kao što svi već znaju i željno očekuju "Hladno pivo" u Puli 30,04,05 mogu smutit jedan koktel da uštedite i nabavite karte jer su 40kn a na dan koncerta rastu na 50...e da vratimo se na koktel

SASTOJCI:ŠTO VIŠE EKIPE
PRIPREMA:AKO TREBA NABAVITE BAGER KO ŠTO BOLESNA BRAČA KAŽU I DOFURAJTE SVU EKIPU U DVORANU I NARAVNO PIJTE HLADNO PIVO I UŽIVAJTE!!! VIDIMO SE TAMO...

- 21:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.04.2005., srijeda

CAIPIRINHA

...Evo jednog vrlo osvježavajučeg koktela sa limetom!
*narezati 5-6 feta limete u čašu old fashioned glass
*dodati crushed ice
*i 6cl cointreau


- 10:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.04.2005., ponedjeljak

B-52 svakako probati

Sastojci:
30 ml Kahlua
30 ml Bailey's irish cream
30 ml Cointreau
Led - opcija

Priprava: U čašu stavite led. Preko leda natočite Kahluu, zatim Baileys irish cream, i naposljetku Cointreau. Možete izostaviti led ako koktel namjeravate poslužiti zapaljen.

Ako želite efektniju prezentaciju vlastite umješnosti za šankom preporučamo izostaviti led i prije posluživanja zapalite.

- 23:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

PINACOLADA

EVO JEDNOG KOKTELA ZA JOŠ KOLKO-TOLKO HLADNIJE DANE

*4cl bijelog ruma
*3cl likera od kokosa
*2cl kokosovog mlijeka
*6cl soka od ananasaž

Sve to dobro promiješati u shakeru
čaša:highball glass
Za dekoraciju staviti na štapić fetu ananasa i trešnju od gore


...i što reći nego:

čovijek je najpametniji dok spava,
a kad ne spava onda laže,
zato je bog izmislio alkohol jer kad si pijan
govoriš istinu i spava ti se!!!

- 22:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ZAŠTO PIŠEM BLOG?

evo prvo da vas sve pozdravi jedan Puležan koji je počeo pisati svoj blog evo ukratko da se predstavim živim u puli imam 17god bavim se i zanima me sve što je čudno i nesvakidašnje tj.nepratim nogomet nego se bavim snowboardom,windsurfingom te naravno izradom koktela.Nadam se da ću vam uspijeti malo približiti taj svijet i naučiti koji dobar recept za ledeno osvježenje u sparnim ljetnim danima...

- 22:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdije čete nači razne zanimljivosti o koktelima i njihove recepte...

Free Site Counter
Free Site Counter




codebase="http://client1.sigmachat.com/current/"
code="Client.class" archive="scclient_hr.zip"
width=600 height=400 MAYSCRIPT>






The WeatherPixie TEMEPERATURA U PULI NA AERODROMU

Marina


Na Bozicno jutro, sneno i mutno,
U kaputu ocevom, malcice prevelikom,
Dosao sam na njena vrata,
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina,
Imala je oci boje vena, boje vena, boje Dunava.
U je, U je, je, boje vena boje Dunava,
U je, u je, je.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.

Ja ne mogu bez nje, Boze Boze, spasi me,
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.