Image Hosted by ImageShack.us

Kokošje Priče

subota, 20.08.2005.

Sokolić

Loli je umišljeni mali filozof! Svakog dana otkrije neku novu glupost i u svojim je očima veća od svemira...

U početku se zaletjela valjda u SVAKU površinu koju je mogla pronaći ali, moram reći, jednom i više nikada. Jako je pametna i zapisala si je u memoriju za svako staklo, ogledalo i zid da nisu prohodni i to je to - leti ko velika... Eh, stvarno me oduševljava tim svojim letačkim sposobnostima. Ali i ljuti...!!!!! Evo što joj je omiljena igra čim je pustimo van:

Prvo obleti par krugova po sobi normalno, a onda se počne onako obijesno igrati i leti tako da nam proleti pored glava, tijela... toliko blizu da osjetimo njena krila na licu (nosu!), ali vrlo nježno... to je tako predivno da se sva rastopim, ali problem je ako se baš u tom trenutku odlučim pomaknuti, ustati sa stolice ili slično i dogodi se ŽBAAAAM!!! Ups, to nije predvidjela! Ipak, to se dogodi jako rijetko, a obožavam gledati kako leti, sokolić mali!

Opet sam na poslu, a od doma mi javljaju da je u kavezu, posprema se u krpe i odusevljena je novim igralicama! Danas sam bila jako "kreativna" u izmisljanju novih kavez-zanimacija, koje su se izgleda svidjele i mojoj kokoši...


- 02:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zgode i nezgode moje male rospije, Loli ptice ptičice!
Free Counters
Free Web Counter