< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

copyright©2006 - 2007 M.D. Maria Helena

BANER:

I to se dogada...






Counters
Counters

Gosti u mom kokošinjcu....

FIZIKALAC -RIP RIP

VAKUUM

GAJO

GUGO

DARKWOLF

€URO

FRANC

DR. LUKA

ALMOST POZNATA

MIRIS DUNJE

JADE

MORENZA

KOKI

RUDARKA


ELENA

PJESMA O JEDNOJ MLADOSTI

GOLDENEVE

MIRIS DUNJE

MIDNIGHTMADNESS

VERA

DUPINKA

NF (nachtfresser)

BOXERWORLD

AURORAISA

STEREOKEMIJA

MIKI

AMARCORD

MARENDA

TVORNICA ŽELJA

ZONA Z.

1NJOFRA

PEGGY_BUNDY

AURIS

LADY DI

PEGICA

..IMA VAS JOŠ....



četvrtak, 22.02.2007.

Štafeta III

želim završiti štafetu, za koju nisam sigurna da je dobro započela. Zbog čega, pitate se. Na samom početku imam osjećaj da sam razočarala, nenamjerno, osobu koju nisam željela. Ja sam to što jesam. Što bih dobila time da vam sad lažem kako sam visoka mlada dugokosa, dugonoga plavuša, koja iza sebe ima tri fakulteta, doktorat na temu kako spasiti svijet i nahraniti sva gladna usta na ovom planetu, a n
muškarci zamnom puze na koljenima i u redovima čekaju da ih udostojim jednog pogleda. Malo morgen.
Obična sam intelektualka koja se kroz život bori na svoj način zarađujem odgajajući mlade ljude, nastojeći da kroz život postanu još bolji, da se snalaze poštenim radom i trudom. Imam krug svojih prijatelja, koji mi uljepšavaju svaki dan, prekrasnu obitelj koja me malo malo izvede iz takta, ali ih toliko volim da mi za njih ništa nije teško, posebno mjesto u mom srcu ima moja princeza, zloćesta mala srednjoškolka.
Obožavam djecu, moj moto je kad bi odrasli ljudi bili poput djece svijet bi bio puno bolji. Sve što djeca naprave a nije društveno prihvatljivo opravdanje tražim ili u obitelji, školi, društvu. Djeca su onakva kakvim ih mi stvorimo.
Štafetu predajem,
Francu,
Fizikalcu,
Pjesmi, oni će biti uspješniji u tom poslu.

- 13:10 - komentiraj (17) - #


<< Arhiva >>