studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na OvOmE bLoGu BiTi Će rAzNiH pRiČa Iz StVaRnOg ŽiVoTa i NaRaVnO ZeKe PeKe!!!!!!!!!!!!i mOrAtE Mi PuNo KoMeNtIrAtI!!!!!!!!!!!
tNx.......

Pozdravljam:
Mateu, Dodu, Ladu,
Magdu, Pepy, Ingicu,
Marina, Frana, Maria,
Borena.....


myspace layouts

myspace layouts


free myspace layouts

free myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts


HeyImage.com
HeyImage.com







(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Mala pomoć za dizajn:
GaDuRa

ponedjeljak, 19.11.2007.

I aM mAd oN sChOoL.....

Grrrrrrrrrr, ljuta sam ko pasmadburninmad pazite što mi se dogodilo.....
Sat povijesti je i profesorica pita da li smo rješili neku zadaću koju smo
trebali napisati pred neka 2 tjedna.....naravno nitko nije, al ja jesam jer da
nisam dobila bi sulju!!!!!namcorUglavnom frendica vam mene pita da li
može prepisati vježbenicu.....(makar ju je već skoro prepisala.)
Ja sam joj rekla da može ali ne baš istim rječima da profa ne skuži. No ona
je tolikoludda je naravno sve prepisala od riječi do riječi!!!!!
I krene profa postavljat pitanja iz zadaće kad vidi ti nju.......ova cura tj.
koza se javila da je napisala zadaću (očito joj je izostao ovaj PREpisala)
i profa njoj fino zapiše 5!!!!!!!!!!!!!!! Ljudi moji meni je došlo da se dignem
otrgnem nogicu sa stolca i da joj sa tom šipkom pređem dvadeset puta
po glavi!!!!!!!!madheadbangheadbangburninmadpuknucublabla
GRRRRRRRRRR!!!!!!
Sad recite jel to pravedno?!?!?!?!?!?!?!?deaddeadbangbangeekeek

KoKoSiCh.....wave

I da, molila bih vas da me puno komateeeeee

Hvala.....



| komentari (84) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.