studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na OvOmE bLoGu BiTi Će rAzNiH pRiČa Iz StVaRnOg ŽiVoTa i NaRaVnO ZeKe PeKe!!!!!!!!!!!!i mOrAtE Mi PuNo KoMeNtIrAtI!!!!!!!!!!!
tNx.......

Pozdravljam:
Mateu, Dodu, Ladu,
Magdu, Pepy, Ingicu,
Marina, Frana, Maria,
Borena.....


myspace layouts

myspace layouts


free myspace layouts

free myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts


HeyImage.com
HeyImage.com







(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Mala pomoć za dizajn:
GaDuRa

nedjelja, 18.11.2007.

Zgode i nezgode

NEZGODA 1: Imala sam negdje oko 3 godine.
Mama mi je bila na poslovnom putu,
tako da se tata morao brinuti
za mene i moga brata, on je tada imao
7 ili 8 g. Moj brat i tata su igrali nekakav
ručni nogomet, a ja sam ih promatrala
U jednom trenutku ja sam zgrabila onu
metalnu lopticu sa kojom su igrali....i
znate što sam ja učinila?!?!?!?!?!?!?!?!
JA SAM JU PROGUTALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nononoroflnut
Uglavnom moji roditelji su morali kopati
nakih tjedan dana po mojoj kakici da
nađu tu prokletu lopticu!!!!!!!puknucuheadbangmad


NEZGODA 2: Bilo je to u Zoo-u......ja sam imala 6 g.
Moj brat i ja samo igrali lovicesretan, a ja
nisam obračala pažnju što se nalazi
ispred menenono. I dok smo tako trčali u
jednom trenutku sam pogledala otraga
da vidim gdje mi je brat.......kad odjednom
tressssssss!!!!!!!crycry Ja sam se zabila u
drvo i to tako masno da mi je ostao otisak
kore drveta na licu, no hvala Bogu više
ga nema!!!!!


NEZGODA 3: Ovo se također desilo kada sam imala 3 il 4 g.
Uglavnom.....brat mi je imao trening na Šalati
pa smo mama tata i ja malo došli pogledati
šta rade.....mama i ja smo se igrale, kad
najednom ja pokažem mami lizalicuzaliven...naravno
već sam ju lizalafino!!! Mama me pitala odakle mi
a ja samo prstom pokažem na šaht!!!!!!nonobangburninmad
Mama mi je brzo izvadila lizalicu iz usta i odmah
me odvela doktoru na ultrazvuk......uglavnom ja
sam vam dobila lambliju!!!! To vam je nekakva
crijevna viroza......tj. da budem preciznija to su
vam neke životinje koje vam unutra onečišćuju
želudac!!!!!!ODVRATNOOOOO!!!!!cry

P.S- tko god ima mlađeg brata ili sestru, pazite da se ovo nedogodi!!!
HaHaHaHaHaHaHaHarofl, iskreno meni je sada ovo zaista smješno
no bogme mojim roditeljima baš i nije jer su se gadno napatili....nononono

Ne pišem novi post dok mi nebude 30 komova za ovaj, a ako možete molila bih
vas i više od 30..........
Tnx...thumbupwavethumbupwavecerekwavethumbupwavethumbupcerek



| komentari (74) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.