31

petak

kolovoz

2007

ak bash oćeš...možeš stati ispod mog kišobrana...tek toliko da ti kiša ne smoči kosu...zaboravila sam...ti koristiš trovremenski Taft..

inspirala me pjesma Umbrella....hahahaha.....ipak ne želim da sutra pada kisha...samo za informejšn(a vama ta informejšn život znači) ja sam se šišnula i nabacila pramenove...i razmišljam o body-paintu....da mi neko po sisama crta ruže i sve boje razlije po meni...i na kraju da se valjam i svojim tijelom i bojama nacrtam nešto oku ugodno..kao da bi to meni uspjelo... znam, looda sam....mašta mi radi...sanjarim....zamišljam da su oko mene svi sretni....danas sam slushala U2.....mislila sam da mi ne rade njihove pjesmu u media playeru..al iznenadila sam se....i slušala sam "I still haven´´t found what i´m looking for"....možda sam bash našla to što želim...a možda to tek trebam potražiti...uživala sam u glazbi.....to je nešto što me pokreće...i usrećuje....

Omnia mea mecum porto.....sve svoje nosim sa sobom....

ej šajni hepi ppl

jucher mi je otišla moja prija....sad je negdje već u avionu za Ženevu...ja ne znam kaj bum ja bez nje....tužna samcry....s njom se znam od 1.osnovne...išle smo zajedno i u osnovnu i u srednju...dijelile smo klupu....sad kao da je nešto moje otišlo s njom....vratit će se tek za Božić....i znam da će vrijeme brzo proći...ali neće biti lako.....no ona je moj anđeo....

Its not easy love but youve got friends you can trust
Friends will be friendsWhen youre in need of love they give you care and attention
Friends will be friendsWhen youre through with life and all hope is lost
Hold out your hands cos friends will be friends right till the
End

24

petak

kolovoz

2007

ljubav je inspiracija

Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...

Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...

Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other

One...life

evo da nešto napišem...ovih dana sam sva nekako vesela......i znam da bih treala učiti za prijemni..no nea mi se...ne znam zakaj...al ne ide....danas idem na Krk....u Omišalj....preko vikenda....da uhvatim još malo sunca i mora....wink ovu pjesmu sam stavila zato što ju jako volim...posebno u live verziji....aww...kak je lijepo vidjeti da se ljudi vole...

19

nedjelja

kolovoz

2007

back in black

evo ja se vratila jucher s morja....bilo je JEBENOOO....bila svugdje, vidjela svašta.....tako sam ja dalekog 19.7. krenula na more s prijom(mojom imenjakinjom s kojom sam dijelila klupu i u osnovnoj i srednjoj, a koja sad ide dalekooo na faksito) i njenom mamom....na putu prema Kaštelima točnije Sućurcu...stale smo u Skradinu...i dok smo tako ispijale tangerinu...ja sam pogleala kroz prozor birca i vidjela dim...činio se jako blizu i istrčale smo iz birca jer smo već pomislile da nam auto gori....yes ja i prija smo stalno ispijale kavu(i tangerinu, i pivo navečer) kod Roka...skompale smo se s konobarima koji su počeli pričat na kajkavštini...to je bilo jako smiješno za slušati...buahahaha....prozvali su nas Mojca i Špela....wink kupale smo se na Medenoj i tamo smo isto tako ispijale popodnevnu kavu....smijale smo se ljudima koji su prolazili...a bilo ih je zaista svakakvih....vidno iscrpljene navečer bi legle u krevet i gledale bitange i princeze....eh onda je došao i njen dečko pa sam sve do kupaonice čula škripanje kreveta......roflrofl bile smo u kanjonu Cetine.....tamo je bilo superiska....išle smo van jednu večer na Bače....mene se osobno uopće nisu dojmile.....iako je bilo ok čagati i gleat preplanule komade....smokin do 6.8. sam bila s prijom u Kaštelima, a onda sam otišla na Pag...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.