petak, 13.01.2006.

SRETAN PETAK TRINAJSTI!!!!

Ne znam kako vama, al meni i nije bio TAKO strašan!! Sjećam se u školi da su uvijek svi drhtali, obično su profesori ispitivali i uvijek je bilo komentara...mene otvorila jer je petak trinajsti!!!
I onda se još ko za inat u wc-u pojavi fredi kruger i strah i prijezir u las vegasu...
Ma joj...mal sam nabrijana ipak, ne da mi se biti doma a neda mi se nikud ići.... kako to inače biva... al ovo kržljavljenje danas ćemo naknaditi sutra!!!
Ja i Gabi smo nekakav plan imale da se skupi ekipica iz osnovne pa da se skupa negdje zarakijamo i zabrijemo onak čoporativno...
ne znam za vas, al meni je baš super što smo si mi ekipa iz osnovne ostali super... Onak, nađemo se tu i tam i proveselimo se malo....
ovo je s jednog takvog okršaja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svi si naručili jdan gorki, pa još jedan, pa pivicu... i ono kaj je ttrebalo bit kavica čuku dve, ispalo druženje do pol 4, u četvrtak...Al samo za najhrabrije, ja Gabi i 8 dečkića...tj curke su ko kokice otišle doma...al bilo prva liga!!!
Onak prisjetili smo se osnovnoškolskih ljubavi...kad se toga sjetim...s mojim prvim dečkom sam bila cijela dva tjedna, a nismo se ni poljubili... držali smo se za ruke i šetali oko škole...a to je bilo tako lijepo... Ko je za kim patio, ko je s kim sjedio, što smo izvodili profesorima i slična sranja... i prvi poljubac... hehehe kad se tog sijetim, tulum kod Čuline... i ja sam nakon "puse" pobjegla u wc, zaključala se i vikala FUUUUUJJJJJJ!!! NEĆU TO NIKAD VIŠE NAPRAVITI!!!!!
A danas...hehe...ja bi se s nekim ljubila...ma zbarit ćemo mi Nikija :)))
I kak sam ja od petka trinejstog stigla na to...ah ko će ga znat...nije ni važno...
Nego, idem ja sebi pustit filmić, pokrit se d dekicom i čorkica da sutra budem čila i prpošna, još kad si nabavim biljne tabletice za imunitet po Bićinoj preporuci bit ću ko Supermen!!! Aha!!!
Niš, ljudi uživajte večeras vani, i za mene, a ja ću sutra za vas.... ( još imam 0,7 votkice i bit će veselo )
PUSAAAAAAAAAAA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
( ako ima koji kandidat za ovakvu pusu, nek se javi heheheh )

| 22:32 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>