Kokin sokak

četvrtak, 08.10.2009.

Kreacije i kombinacije

Danas sam kod frendice na fejsu pročitala dobar status. Napisala je da su trend setteri oni koji diktiraju modne trendove a ne oni koji ih prate. U potpunosti se slažem. Danas je umijeće obući se sa stilom i ne sresti dvadesetak modnih "blizanki" samo na putu do posla, o izlascima da ne počinjem. Ne mogu se nadivit trendu ogromnih nalaktnih torbi. Kažem nalaktnih jer je kvaka da se nose na podlaktici iako je meni prva asocijacija na takvo nošenje torbe riječ gay, radilo se o muškoj ili ženskoj osobi. Neopisivo mi je iritantno, nepraktično i već sam se par puta morala savladati da ne iskrenem sadržaj nečije torbe da vidim što ljudi uopće tegle u tolikim torbetinama. Ja imam normalnu torbu srednje veličine koju nosim preko ramena. U njoj se nalazi novčanik, mobitel, torbica s kozmetikom, ključevi i žvakaće. Što bi točno trebala nositi u torbi veličine osrednjeg teleta stvarno neznam. Možda da odlučim pobjeći na vikend na selo pa furam pol ormara sa sobom, e onda bi takva torba imala smisla.

Srećem se sa sve više modnih zločina. Očito imam prokleto oko po tom pitanju zubo

primjer 1. Misa prošle nedjelje. Stojim i zujim oko sebe kad mi oko zapne za gospođu u redu ispred mene. Rekla bih da je u kasnim četrdesetim ili ranim pedesetim, nebitno. Nosi bijelu košulju, crnu suknju, crne najlonke i na moj sveopći užas, preko tih crnih najlonki ima crne sportske sokne s natpisom PUMA lijepim bjelim slovima. Sve skupa upakirano u bijelu mokasinku. lud ovjekovječila sam taj horor kamerom s mobitela al nažalost se ne vidi dobro pa ćete mi vjerovati na riječ

primjer 2. Hodam ulicom. Prilazim nekoj kreaturi u kojoj prepoznajem 16-godišnjakinju u wannabewhore izdanju. Pink vunena minica ( popularni dopičnjak, pardn maj frenč cerek ), najlonke i lakirane čizme dužine preko koljena na vezanje i visoku petu. Plava kosa do struka ( ekstenzije afkors ), đinđi za opremit solidan dućan i make up nanesen zidarskom žlicom. Prva pomisao mi je bila da me podsjeća na Maju Lenu ( za one koji neznaju, riječ je o kćeri manje uspješne sestre naše uspješne glumice fino ), druga pomisao mi je bila da moram nabavit mobitel s boljim fotoaparatom a onda sam se jednostavno počela smijati kad sam prolazila pored nje jer se nisam mogla suzdržat zubo Da znam, gorjet ću u paklu zato jednog dana ali danas? Hu kerz sretan


primjer 3. Kolegica na poslu. Sigurno imate u okolini nekoga tko ne raspoznaje boje. Pod tim ne mislim na ljude koji su medicinski slučaj nego na one koji odijevaju isključivo nevidljive tonove. Nevidljivi tonovi su sve nijanse sive, onda bež ili boja pijeska s minimalnim primjesama crne ili tamnoplave ako baš moraju. To su ljudi koji ne žele biti viđeni. Žele se stopiti s asfaltom, drvećem, utopiti u masi i proći nezapaženo. Takva je i ona. Beskrajne nijanse sivila i bežila i dosade, kad je vidim automatski počinjem zijevati. Posjeća me na usidjelice iz starih filmova, na prašinu u kutevima sobe, na dosadu i još malo dosade zijev

Jesam to samo ja ili i vi viđate slične primjere diljem lijepe naše? wink

- 21:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv