srijeda, 06.03.2013.

Lijepa moja Rvatcka ne tjeraj me van

O lijepa ,o slatka slobodo!!! O lijepa i slatka nezaposlenosti!!!O lijepa i slatka što će biti sutra ili neće!

Da znam i ja da vjerovatno miljun i prva sa žaljenjem na situaciju,na uvjete odnosno bolje rečeno neuvjete u kojima živimo, ali em sam nervozna,em više neka mi barem netko odgovori na sve te molbe koje šaljem i da se razumijemo ,ne daj Bože da tražim pravi posao,meni je jedina i najveća želja skupljenje bilo kakvog iskustva pa i za ovih 1600 kn koje mi se sada čine kao 100000 kn kada nemaš ništa...ok još si i ja to mogu nekako priuštiti jer sam slučajno i onaj slučaj kada te roditelji uzdržavaju jer su htijeli da studiraš pa da barataš tim papirom i budeš pošteno plaćen (hahahahahhahaahahh) i ne bojiš se za svoju budućnost (ne mogu odoljeti još jedan veliki buaahahahahah), ali eto nisu ni oni znali,bome nisam ni ja znala do črga će doći,do čemera i jada,i ja koa se uglavnom samo smijem jer mi se neda biti trula kao i većina ljudi postajem si dosadna i isforsirana jer da sitacija je za plakat...

Da mi je netko rekao prije 5 godina da će moja kava s mojim kokoškama izgledati da svaka plaće zbog istih razloga e to stvarno nisam ni slutila,više si nemamo ni što reći ,više se nemamo ni kako utješiti,da sjedi se na kavi po tri sata jer se vremena ima ali para nema,tako da ta jedna kava rastegne se koliko je god moguće jer nećeš sutra imati za drugu dok budeš išao na poštu fotokopirat hrpu materijala koji trebaš imati da bi poslao jednu običnu molbu pa se i tu još istrošiti,naravno da odgovor ne bi dobio,ma nema veze,gazi ti mene moja Rvacko ali neću ti ja u Kanadu,ne ne ,nećeš me se tako lako riješiti....a sad idem jer znate imam još molbi za slati,pa ne mogu se samo žaliti J

- 14:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.